Reklam
DOLAR
46,391 TL
EURO
53,208 TL
STERLİN
61,454 TL
GRAM
6.393 TL
ÇEYREK
10.552 TL
YARIM
20.951 TL
CUMHURİYET
41.729 TL

Konyaspor Yardımcı Antrenörü Caulker: Mücadele ettik ama kaybeden taraf biz olduk

- Güncelleme Tarihi:

 Konyaspor Yardımcı Antrenörü Caulker: Mücadele ettik ama kaybeden taraf biz olduk
Konyaspor Yardımcı Antrenörü Steven Caulker, Trabzonspor mağlubiyeti sonrası, “Takımımız güzel mücadele etti ama maalesef kaybeden taraf biz olduk“ dedi.

Ziraat Türkiye Kupası finalinde Trabzonspor ile Konyaspor, Corendon Airlines Park Antalya Stadyumu'nda kozlarını paylaştı.

Trabzonspor ile Konyaspor'un karşı karşıya geldiği mücadelede bordo-mavili ekip, sahadan 2-1 galip ayrılarak kupanın sahibi oldu.

'Bizim için zor bir maçtı'

Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında konuşan Konyaspor Yardımcı Antrenörü Steven Caulker, finalin kendileri açısından zorlu geçtiğini belirterek, Trabzonspor'u tebrik etti. Caulker, "Bizim için zor bir maçtı. Trabzonspor'u tebrik ediyorum galibiyetlerinden dolayı. Takımımız güzel mücadele etti ama maalesef kaybeden taraf biz olduk" diye konuştu.

Kaynak: İHA

Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber grubumuza katılabilirsiniz. Yeni Konya WhatsApp haber kanalımız için tıklayınız!

Yorum Yap

Önemli Not: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan yenikonya.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Yorumlar
  • VK
    Vatandaş Kamil
    27 gün önce

    Resmen kupayı verdik,öyle güzel verdik ki bu takım avrupaya çıksa bu parasızlıkla nasıl transfer yapacaktı düşüncesi yer etti, bardi 2 net golü kaçır penaltıyı niye sen atarsın kaçırmak içinmi onuda becerdin, anlamak istiyoruz bu gonçalvesde sürekli top kaybetti,bunlara biz atamadık siz atın penaltıyı diyerek eliyle oynayan oyuncumuzda takıma ayrı bir meziyet kazandırdı,ilhan hocada bizim gördüklerimizi gördüğü halde 80 dak.direndi,demek istediğimiz bu kötü trabzona maçı vermek için baya çaba sarfettiğimizdi,bizlerde boşuna heves yapmışız,velhasıl hakemde oyuna ayar yapınca paket yerine ulaştı,gerçekte bu panik halindeki trabzonu elemek hiç zor değildi,ama sonrası varya,o (ama) bize resmen kupaya göz yumdurdu ?

    • Cevapla
    • Begen (2)
    • Begenme (0)
X
Yorum Yazma Sözleşmesi
“Sayfamızın takipçileri suç teşkil edecek, yasal olarak takip gerektirecek,hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, ahlaka aykırı, müstehcen, toplumca genel olarak kabul görmüş kurallara aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde hiçbir yorumu bu web sitesinin hiçbir sayfasında paylaşamazlar. Bu tür içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk yorumu gönderen takipçiye aittir. yenikonya.com.tr'ye yapılan yorumlar arasından uygun görmediklerini herhangi bir gerekçe belirtmeksizin yayınlamama veya yayından kaldırma hakkına sahiptir. Konhaber başta yukarıda sayılan hususlar olmaz üzere kanun hükümlerine aykırılık gerekçesi ile her türlü adli makam tarafından başlatılan soruşturma kapsamında kendisinden Ceza Muhakemesi Kanunu’nun 332.maddesi doğrultusunda istenilen yorum yapan takipçilerine ait ip bilgilerini ve yapmış olduğu yorumları paylaşabileceğini beyan eder ”