Anadolupass yemek kartı nedir?

Anadolupass yemek kartı nedir?

Anadolupass yemek kartı nedir?
23 Aralık 2019, Pazartesi günü, saat 08:00 'de eklendi.

 

Son dönemlerde şirketlerin alanlarında daha fazla büyüme sağlaması, rekabet ortamının giderek kızışması, şirket sahiplerinin personel memnuniyetine daha fazla önem vermelerini gerektirmeye başladı. Özellikle de büyük şehirlerde yaşanan trafik sorunu başta olmak üzere birçok etken, şirket çalışanlarının motivasyonunun düşmesine neden olmaktadır. Tabi bu sadece bir etken iken özellikle öğle yemekleri için zaman ayırmak istemeyen personeller veya sabit yemekler yemek istemeyen personeller, bazen bu durumdan dolayı iş akdinin feshedilmesini bile talep edebilmektedir. İşte bu tip sorunların önüne geçebilmenin en kolay yolunu sunan Anadolupass yemek kartı, çalışan personellerin iş hayatında daha verimli şekilde çalışmalarını sağlamaktadır. Peki, neden yemek kartları bu kadar avantajlıdır? Kısaca şu şekilde açıklamaya çalışalım; 100 kadar personelin çalıştığı bir şirketi düşünelim. Bu şirketin sadece öğle yemeklerine ayırması gereken minimum zaman 2 saattir. Bir işletme için 2 saat ara vermek son derece büyük bir zamandır ve işlerin yetişmesini önemli oranda engeller. Bu tip durumda yapılabilecek en güzel şey, personellere yemek kartı vermek ve belli bir zaman vererek bu süre içinde yemek ihtiyaçlarını karşılamalarını istemektir. Bir de şirket çevresinde yakın restoranlar da varsa bu işi çözüme ulaştırmak çok daha basit bir hale gelecek ve şirket zamandan tasarrufa geçecektir.

Yemek kartının avantajları nelerdir?

Anadolupass olarak müşterilerimize sunduğumuz özel avantajların yanı sıra genel olarak yemek kartlarının işletmelere sağladığı avantajların çok fazla olduğunu kabul etmemiz gerekir. Neden mi? Yukarıda 100 personelli bir şirketi örnek verdik, örneğimize bu şirket üzerinden devam edelim. 100 kişilik personeli olan bir şirkette öğle yemeklerinin hazırlanması saatleri alır, hatta bazen bir gün öncesinden hazırlıkların yapılması gerekir. Bu kadar yüksek sayıda çalışanın bulunduğu bir şirkette sadece bir tane aşçının çalışması da yeterli olmaz, en az 3 veya 4 aşçının görev yapması gerekir. Böyle bir durumu göz önünde bulundurduğunuzda aşçı masrafı, alınacak gıdaların masrafı ve buna ek olarak gider faturası olarak göstermek zorunda kaldığınız bir fatura ve gelir faturası ibraz etmek zorunda kalacaksınız. Bu durum, vergi konusunda bile ciddi bir maliyetin şirket sahibine binmesi demektir ki ciddi rakamlarda vergi ödemek zorunda kalınır. Anadolupass ise tüm bu zorunlukları ortadan kaldıran bir çözüm ile şirket sahiplerine yardımcı oluyor. Çünkü yemek kartı, vergiye tabii olmayan, personellerin harcamaları olarak gösterilebilen bir karttır. Yani yüzde 100 vergi muafiyeti sağlamaktadır. Bu konuda mutabık kaldı isek bir diğer avantajına geçebiliriz. Yemek kartları ile personeller istedikleri yerde, istedikleri yemeği yiyebilirler, bu da her gün belli yemekleri yemek zorunda kalmalarını engeller ve çalışma potansiyellerinin yükselmesine katkıda bulunur. Bu sayede işleriniz hem zamanında yetişmiş olur hem de personelleriniz sunduğunuz cazip avantajlar sayesinde çalışmalarında çok daha fazla verim sağlamış olurlar.

Yemek kartı nasıl alınır?

Uzun zamanların deneyimi ve tecrübesi ile hizmet veren Anadolupass, şirketlerin çalışan sayısına ve personellere ayrılacak yemek masraflarına göre belirlediğimiz yemek kartlarını sunuyoruz. Yani belli bir standardı olmadığı için ayarlamaları şirket tamamen kendisi yapabilmektedir. Yemek kartı konusunda detaylı bilgi almak ve başvurunuzu gerçekleştirmek için sitemizi inceleyebilir, iletişim bilgilerinden bize ulaşarak detaylar hakkında bilgi edinebilirsiniz. Şirketinizin işlem hacmini yükseltmek ve işlerinizin verimli şekilde yürümesini sağlamak için bizimle iletişime geçin.

https://www.anadolupass.com.tr/yemek-karti

Yorumlar
SON DAKİKA HABERLERİ