E-gazete

ANASAYFA GÜNCEL KONYA EKONOMİ SPOR SİYASET EĞİTİM YAŞAM DÜNYA KÜLTÜR-SANAT SAĞLIK TEKNOLOJİ İLAN RESMİ İLANLAR YEMEK

Konya’daki belediye duyurdu! Memur alımı yapılacak: İşte başvuru şartları ve detaylar

İnternet Editörü
18 Eylül 2025 Perşembe 23:38

Konya/Karatay Belediyesi, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu kapsamında ilk defa atanmak üzere memur alımı yapacağını duyurdu.

3 Personel Alınacak

Belediye, toplamda 3 personel istihdam edecek. Alımlar kapsamında 1 Elektrik Mühendisi ve 2 Mimar kadrosuna yerleştirme yapılacak.

Başvuru Şartları ve Süreci

Adayların 2024 yılı KPSS (B) grubu sınavına girmiş olmaları ve KPSS P3 puan türünden en az 75 puan almış olmaları gerekiyor. Ayrıca Türk vatandaşı olmak, kamu haklarından mahrum bulunmamak, askerlikle ilişiği olmamak ve görevini yapmaya engel akıl hastalığı bulunmamak şartları aranıyor. Adaylar yalnızca bir kadro için başvuru yapabilecek.

Başvurular 20-24 Ekim 2025 tarihleri arasında Karatay Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü'ne şahsen, posta yoluyla veya elektronik ortamda basvurusinav@karatay.bel.tr
 adresine yapılabilecek. Eksik belgelerle ya da süresi dışında yapılan başvurular geçerli sayılmayacak.

Sınav Tarihi 

Başvuruların değerlendirilmesinin ardından sınava katılmaya hak kazanan adaylar, 31 Ekim 2025'te belediyenin resmi internet sitesi www.karatay.bel.tr
 üzerinden ilan edilecek. Sözlü sınav 7 Kasım 2025 tarihinde saat 09.00'da Karatay Belediyesi'nde gerçekleştirilecek.

Sınavda Türkiye Cumhuriyeti Anayasası, Atatürk İlkeleri ve İnkılâp Tarihi, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu, mahalli idarelerle ilgili mevzuat ve kadro unvanına ilişkin mesleki bilgi ile yetenek konularından sorular yöneltilecek.

Değerlendirme 

Sözlü sınavda adayların en az 60 puan alması şart olacak. Nihai başarı sıralaması ise KPSS puanı ile sözlü sınav puanının aritmetik ortalamasına göre belirlenecek.

Detaylar için TIKLAYINIZ

DİĞER HABERLER