E-gazete

ANASAYFA GÜNCEL KONYA EKONOMİ SPOR SİYASET EĞİTİM YAŞAM DÜNYA KÜLTÜR-SANAT SAĞLIK TEKNOLOJİ İLAN RESMİ İLANLAR YEMEK

Denizbank’taki erişim sorunu ne durumda? Düzeldi mi?

06 Mayıs 2025 Salı 10:23
Denizbank müşterileri, mobil uygulama üzerinden işlem yaparken hata bildirimiyle karşılaştıklarını ifade etti. Para çekme, transfer ve ödeme işlemleri sırasında “Güvenlik nedeniyle işlem yapılamıyor“ uyarısıyla karşılaşan kullanıcılar, sorunun kaynağını merak ediyor. Peki, Denizbank mobil uygulamasında yaşanan bu teknik aksaklığın nedeni nedir? Bankadan resmi bir açıklama yapıldı mı? İşte detaylar...

 

Denizbank müşterisi olan vatandaşlar mobil uygulama üzerinden işlem yapmak istediklerinde ''Güvenlik nedeniyle işlem yapılamıyor'' bildirimi ile karşılaştıklarını duyurdu. Kullanıcılar sosyal medya hesapları üzerinden yaptıkları paylaşımlarda para transferi, borç ödeme gibi işlemleri yapamadıklarını bildirdi.

DENİZBANK NEDEN HATA VERDİ?

Denizbank mobil uygulaması üzerinden para transferi, EFT, Havale gibi işlemlerin yanı sıra borç ödeme gibi işlemleri yapmak isteyen müşteriler ''Güvenlik nedeniyle işlem yapılamıyor'' bildirimi aldı..

DENİZBANK DESTEK HESABINDAN SORUN YAŞAYAN MÜŞTERİLERE YANIT!

Denizbank mobil uygulaması üzerinden sorun yaşayan müşterilerine sorunun kısa sürede düzeldiğini ve tekrar denemelerini rica ettiklerini ifadeleri ile yanıt verdi. Sorun yaşayan bazı müşteriler sorunun sona erdiğini de belirtti.

DİĞER HABERLER