DOLAR
41,99
EURO
48,97
STERLİN
56,47
GRAM
6.099,86
ÇEYREK
10.013,08
YARIM ALTIN
19.928,22
CUMHURİYET ALTINI
39.786,49

Ünlü giyim devine siber saldırı! Müşteri verileri çalındı

 Ünlü giyim devine siber saldırı! Müşteri verileri çalındı
İspanyol moda markası Mango, siber saldırıya uğradığını ve bazı müşteri bilgilerinin ele geçirildiğini duyurdu. Şirket, telefon ve e-posta bilgilerinin sızdığını ancak kredi kartı verilerinin güvende olduğunu açıkladı.

İspanyol giyim markası Mango, siber saldırıya uğradığını ve bazı müşteri bilgilerinin ele geçirildiğini duyurdu. Şirket, kredi kartı bilgilerinin güvende olduğunu açıkladı.

MANGO'DAN RESMİ AÇIKLAMA

İspanyol merkezli moda markası Mango, siber saldırıya uğradığını ve bu saldırı sonucunda sınırlı sayıda müşterinin verilerinin açığa çıktığını doğruladı.

Şirket, bugün yaptığı açıklamada müşteri verilerine "yetkisiz erişim” sağlandığını belirterek, kullanıcılarını dikkatli olmaları konusunda uyardı. Mango ayrıca olayla ilgili müşterilerine e-posta yoluyla bilgilendirme mesajı gönderdi.

TELEFON NUMARALARI VE E-POSTALAR ELE GEÇİRİLDİ

Şirketten yapılan açıklamaya göre, açığa çıkan veriler arasında müşterilerin isimleri, ülkeleri, posta kodları, e-posta adresleri ve telefon numaraları bulunuyor.

Mango, soyad, şifre, kredi kartı ve banka bilgileri gibi finansal verilerin saldırıdan etkilenmediğini vurguladı. Şirketin altyapısı ve kurumsal sistemlerinin zarar görmediği de açıklandı.

YETKİLİ KURUMLARLA İŞ BİRLİĞİ

Mango, olayın ardından İspanya Veri Koruma Ajansı (AEPD) başta olmak üzere yetkili kurumlarla iş birliği içinde hareket ettiklerini bildirdi.

Siber saldırının iki gün önce gerçekleştiği belirtilirken, olayın kapsamının tam olarak belirlenmesi için teknik incelemelerin sürdüğü ifade edildi.

KREDİ KARTI BİLGİLERİ GÜVENDE

Şirket, özellikle finansal bilgilerin güvende olduğunun altını çizerek müşterilerini paniğe kapılmamaları konusunda uyardı.

Mango yetkilileri, "Veri güvenliğini en üst düzeyde sağlamak için ek önlemler alıyoruz.” açıklamasını yaptı.

MANGO BİLGİLERİ ÇALINAN MÜŞTERİLERİNE NE ÖNERDİ?

Mango da müşterilerine şu hususlarda dikkatli olmalarını tavsiye ediyor:

  • E-posta ve telefon yoluyla gelen şüpheli iletişim ve taleplere karşı uyanık olun
  •  
  • Hesap şifrelerinizi periyodik olarak güçlü ve benzersiz şekilde güncelleyin
  •  
  • Bilinmeyen bağlantılara tıklamaktan kaçının
  •  
  • Şüpheli durumlarda markayla doğrudan üzerinden iletişime geçin

Kaynak: Haber Merkezi

Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber grubumuza katılabilirsiniz. Yeni Konya WhatsApp haber kanalımız için tıklayınız!

Yorum Yap

Önemli Not: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan yenikonya.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Bu habere henüz yorum yapılmadı. İlk yorumu siz yapın!
X
Yorum Yazma Sözleşmesi
“Sayfamızın takipçileri suç teşkil edecek, yasal olarak takip gerektirecek,hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, ahlaka aykırı, müstehcen, toplumca genel olarak kabul görmüş kurallara aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde hiçbir yorumu bu web sitesinin hiçbir sayfasında paylaşamazlar. Bu tür içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk yorumu gönderen takipçiye aittir. yenikonya.com.tr'ye yapılan yorumlar arasından uygun görmediklerini herhangi bir gerekçe belirtmeksizin yayınlamama veya yayından kaldırma hakkına sahiptir. Konhaber başta yukarıda sayılan hususlar olmaz üzere kanun hükümlerine aykırılık gerekçesi ile her türlü adli makam tarafından başlatılan soruşturma kapsamında kendisinden Ceza Muhakemesi Kanunu’nun 332.maddesi doğrultusunda istenilen yorum yapan takipçilerine ait ip bilgilerini ve yapmış olduğu yorumları paylaşabileceğini beyan eder ”
BENZER HABERLER