Daha Fazla Linkedin Beğenisi Almak için 7 Püf Nokta

 Daha Fazla Linkedin Beğenisi Almak için 7 Püf Nokta
Daha Fazla Linkedin Beğenisi Almak için 7 Püf Nokta

 

Linkedin üzerinde çok sayıda beğeni elde etmek ve binlerce kişiye ulaşmanın yolu, Linkedin algoritmasının beğeni toplayan gönderilere öncelik vermesi gerçeğinden geçiyor.

Bu tür içerik daha fazla görünürlük kazanır. Linkedin'de beğeni nasıl arttırılır ve gönderileriniz binlerce kişi tarafından nasıl görülür?

1. Kaliteli İçerik Üretin

Biraz basit gibi görünse de, işin aslı öyle değil! Linkedin'de herhangi bir içerik stratejisinin, kaliteli materyal üretmeden binlerce kişiye ulaşmanızı sağlaması mümkün değil.

Başarılı içerik yazma yolculuğunda, neyin işe yaradığını anlamak için içeriğinizi sürekli olarak test etmek, değerlendirmek ve iyileştirmekten çekinmeyin.

2. Bir Taraf Belirleyin

Bu strateji riskli olabilir fakat oldukça etkilidir! Bir konuda belirgin bir şekilde tarafınızı belirterek, dinleyicilerinizin "ait olma" önyargısına dokunursunuz.

Bu eğilim, izleyicilerinizin sizin lehinize ya da aleyhinize bir duruş almasına neden olacaktır. Böylece değerlere ve inançlara dokunmuş olursunuz. Ve ansızın, kendinizi ifade etme arzunuz katlanarak artar.

Bu yola çıkmanın sonuçlarına da hazır olmalısınız. İfadelerinizi ölçülü kullanmaktan çekinmeyin.

Amaç nefret saçmak değildir. Yalnızca biraz daha fazla tepki çekebilmek için net bir duruş sergilemektir.

3. Linkedin Beğeni Satın Alın

LinkedIn'de görünürlüğünüzü anında artırmanın kesin ve etkili bir yolu arıyorsanız beğeni satın almak ideal bir çözümdür.

Juntire.com ile beğenileri şifresiz biçimde arttırmak, gönderilerinizin daha fazla kişiye ulaşmasını sağlayarak, profesyonel ağınızı genişletmenize ve kariyer hedeflerinize ulaşmanızda önemli bir güçtür.

LinkedIn beğeni paketine ek %20 hediye beğeniler, içeriğinizin algoritma tarafından görülmesini sağlar. Böylece daha fazla potansiyel bağlantı ve iş fırsatı önünüze gelir.

Beğeniler, LinkedIn üzerindeki etkinliğinizin ve etkileşiminizin doğal bir şekilde artmasına zemin hazırlar ve profesyonel profilinizi daha cazip hale getirir.

4. Doğru Yayıncılık Tekniklerini Belirleyin

Bir makale için başlık seçtiğiniz ya da bir kitap için taslak hazırladığınız gibi, Linkedin gönderileriniz de belirli bir formata sahip olmalıdır. Bu format sizin özgün tarzınızı yansıtabilir. Okunabilirliğini korumalı ve dikkat çekici olmalıdır.

Unutmayın ki önemli olan gösterim başına elde edilen beğeni sayısıdır.

Gönderinizin önünden geçen her kişi bir gösterim olarak kaydedilir, onların ne kadar süre harcadığı ya da gönderiyi gerçekten "okuyup okumadıkları" önemsizdir.

Gönderilerinizi ne zaman yayınladığınıza karar vermek, içeriklerinizin başarısı üzerinde büyük bir etkiye sahiptir. Bu kararı iyi bir şekilde verin!

5. Etiketleme Yöntemini Kullanın

Bu yöntemi kullanırken dikkatli olmanız gerektiğini unutmayın. Aşırıya kaçması ve giderek daha az kabul görmesi yaygın bir durumdur.

Linkedin dahil olmak üzere tüm sosyal medya platformlarında insanları etiketlemek mümkündür, bu da onlara bir bildirim gönderilmesine yol açar.

Size yakın kişilerden tepki almanın etkili bir yoludur. Bunu zeki bir şekilde yapmalısınız: Kimse zorla bir şey yapmaya itilmekten hoşlanmaz, tepki verebilir. Etiketlediğiniz kişiler, sizin onlardan ne beklediğinizi bilirler.

Konunuzla ilgili ve sizinle ilgili kişileri seçin. Mümkünse her seferinde farklı, bir gönderide en fazla 4-5 kişiyi etiketleyin ve bu yöntemi her gönderinizde kullanmamaya özen gösterin.

6. Makaleniz İçin Beğeni Talep Edin

Linkedin üzerinde muhtemelen daha önce karşılaşmış olduğunuz bir gönderi türü: "Son Makalemi Beğenir Misiniz?"

Bu kadar basit bir istek olmasına rağmen gerçekten işe yarıyor. Kişisel olarak bu tür içeriklerle görüntülenme sayısında büyük başarılar elde ettik.

Kullanıcılarınıza karşılıklı verme – alma denge ilişkisini nazik bir dille açıklayın. Siz onlara bilgi verin onlar size beğeni versinler.

7. Beğeni Gruplarını Kullanın

Birkaç yıl öncesinde ortaya çıkan bu gruplar, amacı Linkedin gönderilerinizdeki etkileşimi artırmak olan topluluklardır!

Etkileşim grupları Linkedin yayınlarınızın bağlantısını paylaşabileceğiniz WhatsApp grupları şeklinde işlev görür. Grup içindeki topluluk, gönderinize gidip manuel bir şekilde etkileşimde bulunacaktır.

Bu sürecin karşılıklı olması gerekir. Dolayısıyla başka bir üye herhangi bir gönderi yayınladığında sizin de aynı şekilde hareket etmeniz beklenir. Yoksa sizi gruptan atabilirler.

Kaynak: Bülten

Yorum Yap

Önemli Not: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan yenikonya.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Bu habere henüz yorum yapılmadı. İlk yorumu siz yapın!
X
Yorum Yazma Sözleşmesi
“Sayfamızın takipçileri suç teşkil edecek, yasal olarak takip gerektirecek,hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, ahlaka aykırı, müstehcen, toplumca genel olarak kabul görmüş kurallara aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde hiçbir yorumu bu web sitesinin hiçbir sayfasında paylaşamazlar. Bu tür içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk yorumu gönderen takipçiye aittir. yenikonya.com.tr'ye yapılan yorumlar arasından uygun görmediklerini herhangi bir gerekçe belirtmeksizin yayınlamama veya yayından kaldırma hakkına sahiptir. Konhaber başta yukarıda sayılan hususlar olmaz üzere kanun hükümlerine aykırılık gerekçesi ile her türlü adli makam tarafından başlatılan soruşturma kapsamında kendisinden Ceza Muhakemesi Kanunu’nun 332.maddesi doğrultusunda istenilen yorum yapan takipçilerine ait ip bilgilerini ve yapmış olduğu yorumları paylaşabileceğini beyan eder ”
BENZER HABERLER