Konya-İstanbul kara yolunda, Kadınhanı ilçesi yakınlarında seyir halinde bulunan yolcu otobüsünde yangın çıktı.
Didim-Sivas seferini yapan otobüste çıkan yangın kısa sürede büyürken, araçta bulunan 21 yolcu güvenli şekilde tahliye edildi.
YANGININ ÇIKIŞ NEDENİ ARAŞTIRILIYOR
Edinilen bilgilere göre, Didim'den Sivas'a gitmek üzere yola çıkan yolcu otobüsünde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Alevleri fark eden sürücü, aracı yol kenarına çekerek yolcuları tahliye etti. İhbar üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi.
İŞTE OLAY YERİNDEN GÖRÜNTÜLER
ÖLÜ VEYA YARALI YOK
Yangında otobüs büyük ölçüde zarar görürken, olayda herhangi bir can kaybı ya da yaralanma yaşanmadı. Otobüste bulunan 21 yolcunun tamamının güvenli şekilde tahliye edildiği öğrenildi.
Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.
Önemli Not:
Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir.
Yazılan yorumlardan yenikonya.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Bu habere henüz yorum yapılmadı. İlk yorumu siz yapın!
X
Yorum Yazma Sözleşmesi
“Sayfamızın takipçileri suç teşkil edecek, yasal olarak takip gerektirecek,hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı,
küçük düşürücü, kaba, ahlaka aykırı, müstehcen, toplumca genel olarak kabul görmüş kurallara aykırı,
kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde hiçbir
yorumu bu web sitesinin hiçbir sayfasında paylaşamazlar.
Bu tür içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk yorumu gönderen takipçiye aittir. yenikonya.com.tr'ye yapılan yorumlar arasından uygun görmediklerini herhangi bir gerekçe belirtmeksizin yayınlamama veya yayından kaldırma hakkına sahiptir. Konhaber başta yukarıda sayılan hususlar olmaz üzere kanun hükümlerine aykırılık gerekçesi ile her türlü adli makam tarafından başlatılan soruşturma kapsamında kendisinden Ceza Muhakemesi Kanunu’nun 332.maddesi doğrultusunda istenilen yorum yapan takipçilerine ait ip bilgilerini ve yapmış olduğu yorumları paylaşabileceğini beyan eder ”