İstanbul Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Osman Bülent Zülfikar, rezervasyon yaptığı otelin kendisini ve ailesini mağdur ettiğini öne sürerek, üniversitenin resmi internet sitesinden şikayet etti. Rektör, gelen tepkilerden sonra duyuruyu siteden kaldırttı.
İstanbul Üniversitesi'ne 1 Ağustos'ta rektör olarak atanan Prof. Dr. Osman Bülent Zülfikar, üniversitenin sitesinden bir duyuru yaptırdı.
Duyuruya göre Rektör Zülfikar, ailesiyle birlikte Konya'da bir otelde kalmak istedi.
Kalmak istediği otelde rezervasyon mağduriyeti yaşadığı öğrenilen rektör, saatlerce odalarına giriş yapabilmek için sıra bekledi.
Açıklamanın devamında, otel yönetiminin yaklaşımının yeterli bulunmadığı aktarılırken kuru bir özürlü geçiştirildikleri iddia edildi.
Rektörün yaptırdığı duyuruya kimse anlam veremedi
Otel yönetiminin özrünün yeterli bulunmadığı belirtilen açıklamada, "Otelin sahibinden ve Genel Müdürlüğünden kuru bir özürden ziyade misafir memnuniyeti çerçevesinde tedbir almalarını ve bu hatayı Rektörümüz nezdinde telafi edecek bir tutum sergilemelerini beklediğimizi duyururuz." ifadeleri kullanıldı.
Resmi sayfadan yapılan şikayetin ortaya çıkmasıyla birlikte rektöre tepkiler de dinmedi.
Rektör Zülfikar'ın şahsi işleri için üniversitesinin resmi sitesini kullanması eleştirildi.
Üniversitenin resmi internet sitesi yayınladı
Öte yandan 'Konya Dedeman Otel Hakkında Basın Açıklaması' başlığıyla yayınlanan metinde şu ifadeler yer aldı:
"Geleneksel Dedeman Misafirperverliği' sloganı ve ilkesi ile hizmet veren Dedeman Otel zincirinin Konya Otelinde maalesef 17.12.2023 tarihinde hiç de hoş olmayan ve büyük üzüntü duyduğumuz bir hadise vuku bulmuştur… Önceden oda rezervasyonu yapıldığı ve konaklamayla beraber varış ile ilgili tüm detayları bildirildiği halde Rektörümüz Prof. Dr. Osman Bülent Zülfikar ve ailesi sabahın erken saatlerinden akşam 17.00'ye kadar bekletilerek mağdur edilmiştir. Ancak akşam saatlerinde 'geçici oda' verilebilmiştir.
"Kuru bir özürden ziyade misafir memnuniyeti çerçevesinde tedbir almalarını bekleriz"
Bu durumu 'Konya'nın en yoğun günü' açıklaması ile geçiştirmek ise kabul edilemez bir açıklamadır… Profesyonelce hizmet veren marka otellerin başarısı ve misafir ağırlama farkları zaten bu tür yoğun ve dolu zamanlardaki planlama ve maharetleri ile belli olur…
Dedeman Konya Otelinin sahibinden ve Genel Müdürlüğünden kuru bir özürden ziyade misafir memnuniyeti çerçevesinde tedbir almalarını ve bu hatayı Rektörümüz nezdinde telafi edecek bir tutum sergilemelerini beklediğimizi duyururuz..."
Önemli Not:
Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir.
Yazılan yorumlardan yenikonya.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Yorumlar
ND
Nurettin Duran
1 yıl önce
yanlı olmak bu olsa gerek nasıl bir tutum bekliyordunuz ücretini mi almiyacaklardi yoksa üste paramı vereceklerdi özür dilemenin de ıslagi nasıl olur ki bir de sayın rektörümüz Konya'ya bu güne kadar kaç defa geldiniz bu tutumunuz dan dolayı kınıyorum Dedeman otel saygın bir oteldir yoğun bir günde olmaması gereken bir performans sergilermis bunun üzerine de özür dilemiş neyin kafasını yaşıyorsunuz
Cevapla
Begen (24)
Begenme (6)
D
Dido
1 yıl önce
Duy da inanma?
Cevapla
Begen (7)
Begenme (4)
V
Vatandaş
1 yıl önce
Adı geçen otelden beklenen bir durum, şahsen ben de bir daha adı geçen otele gitmemeye karar verenlerden birisiyim.
Yanlış olan rektör beyin bunu üniversite sayfasından yapması kendi şahsi sayfasindan şikayetini dile getirmesi en doğal hakkı, böylece işletmeler kendilerine bir çeki düzen verirler, ki işletme sahipleri çalışanları yüzünden mağdur olmasın
Cevapla
Begen (6)
Begenme (8)
A
Ahmet
1 yıl önce
Peki kuru bir özür dilediler derken daha ne yapmaları gerekir, hediyelere boğup ücretsizdir konaklama yaptırmaları. Çok yanlishayatin olağan akışı içinde bazen böyle hoş olmayan sorular olabiliyor ki yetkililer özür de dilemiş sen ki bir kamu kurumuna rektörlük ederken kurumu şahsi işine alet etmen bir prf. hiç yakismamistir
Begen (8)
Begenme (1)
M
Muammer
1 yıl önce
Beyefendi rektör olunca ne oluyor anlamadım.padisahin sol yanimi
Cevapla
Begen (6)
Begenme (3)
AK
Ali kemali armutlu
1 yıl önce
Otel mi yok konyada ne bekliyorsun saatlerce, ucuzmu idi ki
Cevapla
Begen (2)
Begenme (0)
AB
Ali ben
1 yıl önce
Halk nasıl yaşıyor biraz ogrendinmi müdür halı falanmi serilmesini bekliyordun
Cevapla
Begen (5)
Begenme (0)
FD
Fb Demir
1 yıl önce
Zülfikar beyi 20 yll önce tanlmlstlm kendisi hastalarlyla yaklndan ilgilenen saygln bir hemotologtu.Dedemanda mutlaka mükemmel
Cevapla
Begen (0)
Begenme (3)
IC
İlker ceylan
1 yıl önce
Ne olmuş yani zaten kendi cebimizden vermiyorsunuz parasını devletin sırtından veriyorsunuz 3-5 saat bekleyiver bir aksilik vardır bir durum vardır Dedeman oteli beğenmiyorsan git babanın otelinde kal
Cevapla
Begen (2)
Begenme (0)
OB
Ömer bin hattab.
1 yıl önce
Siz eğitimciler işlerinizi iyi yaparsanız iyi şeylerle karşılaşırsınız,yok islerinizi iyi yapmazsanız arizalarla karsilasirsiniz bu nesil sizin eseriniz ne yazikki bu ülkede hiç bir iş ehlinin elinde değil ve tek sebebi egitimin olmaması.
Cevapla
Begen (3)
Begenme (0)
AE
Ali Erdenay
1 yıl önce
Rektör haklı görünüyor.
Cevapla
Begen (0)
Begenme (3)
FE
Fatma Erdem
1 yıl önce
Sanki görevi kötüye kullanma gibi olmus
Cevapla
Begen (1)
Begenme (1)
LK
Lütfi koç
1 yıl önce
Mevlana ne olursan ol yine gel sözünü yanlış anlamışsın paşam. Kibir abidesi lafa geldimi mütevazilikten el kaldırmazlar işe geldimi beş yıldızlı otelde odaya yerleşmek için yok sekiz saat beklemiş. Otelde kavga edene kadar gidip silleyi geceydin meramı turlayaydın hacıveyisi şemsi bir ziyaret edeydin. Eğitimci sizseniz eğittiniz kişileri düşünmeyelim…
Cevapla
Begen (1)
Begenme (0)
M
Malkocoglu
1 yıl önce
Sırat köprüsünde nasıl bekleyecek bu rektör
Cevapla
Begen (0)
Begenme (0)
X
Yorum Yazma Sözleşmesi
“Sayfamızın takipçileri suç teşkil edecek, yasal olarak takip gerektirecek,hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı,
küçük düşürücü, kaba, ahlaka aykırı, müstehcen, toplumca genel olarak kabul görmüş kurallara aykırı,
kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde hiçbir
yorumu bu web sitesinin hiçbir sayfasında paylaşamazlar.
Bu tür içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk yorumu gönderen takipçiye aittir. yenikonya.com.tr'ye yapılan yorumlar arasından uygun görmediklerini herhangi bir gerekçe belirtmeksizin yayınlamama veya yayından kaldırma hakkına sahiptir. Konhaber başta yukarıda sayılan hususlar olmaz üzere kanun hükümlerine aykırılık gerekçesi ile her türlü adli makam tarafından başlatılan soruşturma kapsamında kendisinden Ceza Muhakemesi Kanunu’nun 332.maddesi doğrultusunda istenilen yorum yapan takipçilerine ait ip bilgilerini ve yapmış olduğu yorumları paylaşabileceğini beyan eder ”