Şehir Diplomasisinde Tarihi Konya Zaferi
KIYAMETE KADAR TÜRKLERE VERİLEN GÖREV “KÂBE MUHAFIZLIĞI”
Cevher mi, Cüruf mu, Köpük müyüz?
BU ONUR KONYA’NIN, BU BAŞARI UĞUR İBRAHİM ALTAY’IN
BİLMEK YETMİYOR
IBAN hesaplarıyla ilgili yeni düzenleme yolda
TÜRKİYE’NİN ÇELİK ZIRHI: CUMHUR İTTİFAKI...
Mezuniyet Törenleri ve İkiyüzlülüğümüz
TOPRAĞINI KAYBEDEN GELECEĞİNİ KAYBEDER
AŞÛRE GÜNÜ VE KANAYAN YARAMIZ KERBELA
“İYİ Kİ VARSINIZ“
Selçuklu Konferansları ve Ölümsüzleşen Mirası
Necmeddin Kübra Uluslararası Sempozyumu ve Ebu Reyhan Biruni Ürgenç Devlet Üniversitesi
EN İYİ ARKADAŞIM
Savaşın Yeni Yüzü: Ekran Başındaki Cepheler ve Simülasyonun Gücü
Kupayı Trabzonspor Kazanmadı Konyaspor Kaybetti.
Her şey için teşekkürler Konyaspor…
SAHİBİNİ ARAYAN MADALYA
AKŞAM OLMAKTA
ÇOCUK VE HAYAT - Çocuklar neden içine kapanır?
Sarı Lacivert Kemer
Konya’ya Bahar Geldi
Aslında bugün ki müsabaka hakkında çok konuşulacak bir şey yok. Konyaspor evinde ligin güçlü ekiplerinden Samsunspor'a 1-3 kaybederek kötü oyun gidişatını sürdürdü. Maç içerisinde Samsunspor'un istediği kadar mücadele eden Konyaspor evinde kaybetme serisine de son veremedi.
Maçın henüz ilk dakikalarında kalesinde pozisyon veren yeşil beyazlı ekip beşinci dakika da 0-1 geriye düştü. Golde savunma arkasına atılan top dikkat edilmesi gereken en önemli husustu. Birebirde rakibini kolayca ekarte eden Musaba düzgün bir vuruş yaparak golü bulmuş oldu. Bu golün hemen akabinde aynı pozisyonu bir kez daha yaşayan Konyaspor yine defans arkasına oyuncu kaçırdı bu sefer Bahadır başarılıydı ama bir üçüncü pozisyonda Ndiaye boş kaleye topu gönderdi. İlk on beş dakikada net üç pozisyon veren ve iki gol yiyen Konyaspor için maç o dakika itibari ile zaten bitmişti. Sürekli Andzouana'nın kanadından etkili gelen Samsunspor'a maç boyu önlem alamamak teknik ekibin oyunu okuyamadığının en büyük göstergelerinden biriydi.
Bu dakikadan sonra Konyaspor için oyun Samsunspor'un müsaade ettiği kadar var oldu. İlk yarının bitmesine yakın Konyaspor biraz mücadele kalitesini artırınca bu sefer de devrede Samsunspor kalaecisi Okan girdi. Muleka'nın harika kafa vuruşunu mükemmel bir şekilde çıkardı, ardından yaşanan pozisyonda topa çizgide müdahale etti ve Konyaspor'un son geri dönüş ümidini de bitirmiş oldu.
İkinci yarıda ise her iki takım içinde antreman havasında geçen resmi bir müsabaka gibiydi. Samsunspor yine organize bir atakla golü buldu, Konyaspor hemen bu gole cevap verdi ve maçın skoru tayin edilmiş oldu.
Maç boyunca Konyaspor o kadar kötü paslaştı ki rakip ceza sahası içerisine orta yapmaktan başka giremedi. Rakip ceza sahası içerisine giremediği için sürekli olarak uzaktan şutlar denemek zorunda kaldı. Bu şekilde mücadele edince de maalesef sahadan boynu bükük ayrıldı. Kaybetmek özellikle Samsınspor gibi bir takıma kaybetmek çok mesele değil ama her zaman altını çizdiğimiz bir nokta var mücadele etmeden kaybetmek asıl önemli olan nokta buydu bence.
Teknik heyet tarafına da değinmek istiyorum. Çok uzun zamandır sınıfta kalan bir teknik heyet var kulübede. Oyun okumalar kötü, oyuna müdahale kötü, yeri geldiği zaman oyun dizilişi de kötü. Geçen hafta alınan şanslı galibiyet sayesinde Recep hoca hala o koltukta ama Konyaspor bu teknik heyetle maalesef gün gün eriyor. Gereğini teknik ekip yada yönetim biran önce yapmaz ise Konyaspor için işler daha zor noktalara doğru gidecek gibi duruyor. Saygılarımla…
Konyaspor’da Düşüş Alarmı, Sorunlar Derinleşiyor..
Basit hatalar ağır fatura
İç sahada alınan net galibiyet
Futbol hatalar oyunu derken bunu kastetmemiştik
TFF, MHK, Müsabaka Hakemleri ve Bir Miktar Fenerbahçe…
Belirsizlikler, yanlış tercihler ve sonuçlar…
Futbolun Yazılı Olmayan Kuralı…
Kaybedilen İki Puan
Organize İşler
Konyaspor için sahasında kaybettiği önemli 2 puan…