DÜNYAYA GELMEKLE İŞ BİTMİYOR
AŞÛRE GÜNÜ VE KANAYAN YARAMIZ KERBELA
Ölüm Güzel Şey
Reel sektör faiz tehdidi altında
YENİ DÜNYA DÜZENİNİN ŞAFAĞINA DOĞRU
Yardım Değil Destek!
“İYİ Kİ VARSINIZ“
KONYA’DA CADDELER, PARKLAR, ÇARŞILAR ÇIPLAKLAR KAMPI OLDU DA BİZİM Mİ HABERİMİZ YOK?
2 ASIRLIK HATANIN BEDELİ KAYBOLAN GENÇLİK
Selçuklu Konferansları ve Ölümsüzleşen Mirası
HİCRET BİR YOLCULUK DEĞİL BİR DURUŞTUR HİCRET BİR TARİH DEĞİL BİR HAYAT TARZIDIR
Necmeddin Kübra Uluslararası Sempozyumu ve Ebu Reyhan Biruni Ürgenç Devlet Üniversitesi
EN İYİ ARKADAŞIM
Savaşın Yeni Yüzü: Ekran Başındaki Cepheler ve Simülasyonun Gücü
Kupayı Trabzonspor Kazanmadı Konyaspor Kaybetti.
Her şey için teşekkürler Konyaspor…
28 Şubat’ın Sivil Kahramanına Veda
SAHİBİNİ ARAYAN MADALYA
AKŞAM OLMAKTA
ÇOCUK VE HAYAT - Çocuklar neden içine kapanır?
Sarı Lacivert Kemer
Konya’ya Bahar Geldi
İnsana İyi Gelen Melodiler
5816 KALDIRILMALI MI?
Yasal süreç tamamlandı. Tebligatta bulunuldu. Yer gösterildi. Uygun sürede taşınmaları istendi.
Kamulaştırmadan kaynaklı paraları da kendilerine ödendi.
Ancak direniyorlar.
Hiçbir şey olmamış gibi davranmaya devam ediyorlar.
Bunun üzerine…
Doğalgazları ve elektrikleri kesildi, suları kapatıldı.
Dün, bugün yoldan geçenler etrafı iş makinaları, zabıta ve polis ile dolu olan Konya'nın yüzkarası bölgesindeki gelişmeleri merak etmişler. Bize sordular.
Cevaplayalım.
Hani şu otogar yakınlarında bulunan gazinolar mıntıkası. Hani herkesin kalkmasını istediği ancak bir türlü kaldırılamayan sözde iş yerleri… Mesele bunlarla ilgili.
Konya Büyükşehir Belediyesi ve Selçuklu Belediyesi mevzuata uygun bir şekilde bölgeyi kamulaştırdı. Kamulaştırmadan kaynaklı ödemeler de mal sahiplerine yapıldı.
Ancak buralardan yüksek gelirler elde eden işletmeciler işyerlerini boşaltmaya niyetli değil. Yasal süre dolmasına rağmen taşınmaya yanaşmadılar. İlgili kuruluşlar bunun üzerine bir ileri aşamaya geçerek gaz, elektrik ve sularını kesti.
Kendi istekleri ile işyerlerini boşaltmamaları halinde yasal işlemler devam ettirilerek icra marifetiyle gereği yapılacak. Ve sonrasında bölge bu rezil görüntüden kurtulacak.
Hemen yanı başında cami ve meskûn mahal ile öğrenci yurtları olduğu halde burada tutunmaya çalışan işletmecileri anlamak mümkün değil. Ayıp, yazık, günah.
Diyeceksiniz ki, kime ayıp, kime yazık, kime günah? Haklısınız. Ne diyeyim…
Ancak diyeceğim bir şey var ki, bölge temizleniyor. Artık Konya otogarından giriş yapanlar böyle kötü bir görüntü ile karşılaşmayacaklar, güzel otogarımız ile ihtişamlı otogar camimiz onları büyüleyecek. Çünkü burası Konya…
Güzel insanlar diyarı…
İnancımızın ve kültürümüzün kalesi…
Mevlana'nın, Şems'in, Konevi'nin, Hacıveyiszade'nin, Tahir Hoca'nın memleketi.
Selçuklu'nun başkenti, Dar-ül Mülk.
Büyükşehir Belediyesi ile Selçuklu Belediyesini tebrik ediyoruz. Alkışlar; Uğur başkana, Ahmet başkana… Ve emeği geçen herkese… Büyük iş başardılar.
KONYA’DA CADDELER, PARKLAR, ÇARŞILAR ÇIPLAKLAR KAMPI OLDU DA BİZİM Mİ HABERİMİZ YOK?
Yeni Konya bu şehrin kendisidir.
Derviş meşrepli bir başkanın ardından
Berkan Kutlu, Konya mutlu
Konya’nın Gizli Mimarları
Bir Neslin Kırılma Noktası: İstikamet…!
Hesap Tutmadı: Washington’ın İran Yanılgısı
Sultan Selim restorasyonda… Meydan’a mescit talebi
İran Çetin Ceviz Çıktı
8 Mart’ın Hatırlattığı Büyük Hakikat: Veda Hutbesi