Sûfî bir ses işittim uzaklardan…
YARIN ÇOK GEÇ OLABİLİR…
Veeeee nihayet! Güzel futbol güzel sonuç…
Seküler kesimin çatallı dili
AKLINI VE ALNINI TERLETENLER
Ticari Ahlak Yoksunları Kâr Sarhoşluğu Yaşıyor
SEVDALISIYIZ
Meşruiyetin Olmazsa Olmaz 3’lüsü
ÜÇ AYLARA KAVUŞMANIN MUTLULUĞUNU YAŞIYORUZ
Bahanesiz Maçtan Hüsran Çıktı
AHLAK VE VİCDANIN SESİ MISIRLI YAZAR MUSTAFA LUTFİ EL-MENFALUTİ
SOKAKLARIMIZ YABANCI, TABELALARIMIZ SUSKUN, KULAKLARIMIZ ESİR
CUMHURİYET OLMASA BİZ OLMAZ MIYDIK?
EĞİTİMDE BİR MİLAT BAŞLAMALI MI?
TEKNOKRATİK TEK DÜNYA DEVLETİ
Konya’nın Taşına Toprağına İsmi Yazıldı
SAĞLIK BAKANINA MEKTUP
11. YARGI PAKETİNE LGBT’DE EKLENMELİ
Samsunspor ders verdi, Konyaspor izledi…
Bırakmanın İnceliği
Milletin ekmeği ile oynamayın! Konya’da ekmek neden zamlandı?
Musluktan Akan Yalanlar, Akmayan Sular
Küçük de olsa bir kıpırdama başladı. Ama yeterli değil.
Yerli otomobilin ülke için değeri çok büyük. Konya için değeri ise daha da büyük. Konya tüm potansiyeli ile bu fabrikayı hak ediyor.
Konya'nın bu iş için "biçilmiş kaftan” olduğunu anlatmak lazım. Bazen anlatmak yetmeyebilir. Bağırmak gerekebilir. Gerekirse bağırabilmeliyiz.
Çünkü eğer bu fırsatı kaçırırsak, çok şey kaçırmış oluruz. Yüz yılda bir gelebilecek bir fırsat bu.
Ben Konya'nın iki Kızıl elması olduğunu düşünüyorum. Biri DIŞ KAYNAKLARDAN OVAYA SU, diğeri YERLİ OTOMOBİL FABRİKASI.
Dış kaynaklardan su meselesi öyle veya böyle bir gün mutlaka gerçekleşecektir. Çünkü aksini söyleyen yok. Sadece gecikme var. Türkiye'nin gündemi bir sakinleşebilse, Reis iç meselelere bir odaklanabilse, o projeyi mutlaka gerçekleştirecektir. Çünkü başka çare yok. Eğer Türkiye tarımda kendi kendine yetebilen bir ülke olarak kalmak istiyorsa, eğer dışarıdan et ithal etmek istemiyorsa bu projeyi gerçekleştirmek zorunda.
Ama Yerli Otomobil Fabrikası öyle değil. Yerli Otomobil Fabrikası'nın Konya'ya getirilmesi bir zorunluluk değil bir tercih.
Türkiye Marmara bölgesine bir ikiz oluşturmak istiyorsa yatırımları kaydıracak en doğru adres Konya-Karaman-Aksaray-Mersin dörtgenidir. Bölgenin yük taşımacılığı sorunu hızlandırılmış Konya-Mersin demiryolu projesi ile çözülüyor. Yapımı devam eden yatırımda önemli mesafeler kat edildi. Lojistik Merkez'in temeli de atıldı. Konya'da çok ciddi bir otomobil yan sanayisi de mevcut.
Özetle helva yapmak için her şey tamam. Un var, yağ var, helva var. Daha ne duruyoruz.
Devlet bir tercih yapmak zorunda. Ya Anadolu'yu da geliştirmek için bu yatırımı liman destekli Orta Anadolu'ya kaydıracak, ya da bölgemizin gelişmesi bir başka bahara kalacak.
Bize düşen duyulmayan sesimizi duyurmak. Bize düşen ilgili ve yetkili tüm kişi, kurum ve kuruluşlara derdimizi anlatmak. Bize düşen bu yatırımın ilimizde gerçekleştirilebileceğine tarafları inandırmak. Bize düşen ülkemizin ve şehrimizin gelecek stratejisinde Yerli Otomobil Fabrikası'nın ne kadar büyük öneme sahip olduğunu hatırlatmak. Bize düşen, bir otomobil fabrikası için istenen tüm şartların ilimizde mevcut olduğunu REİS'e arz etmek.
Bu iş REİS İLE BAŞLADI, REİS İLE BİTER. Reis Konya'yı, Konya da Reis'i sever.
Şimdi, parti, görüş, düşünce farklılıklarını bir kenara bırakarak, tüm siyasi varlığımızla, tüm yöneticilerimizle, tüm ilgili kurum ve kuruluşlarımızla, tüm STK'larımızla ve tüm medya gücümüzle bu işe odaklanmalıyız.
Odaklanmalıyız ki, gelecek kuşaklar bizden hesap sormasın.
Açıkça söyleyeyim, başaramazsak ömür boyu bu vebalin altında eziliriz. BÜYÜK VEBAL.
Konya’nın Taşına Toprağına İsmi Yazıldı
Derbiyi kimin kazanacağını yapay zekaya sorduk? Yapay zeka ‘FB’ dedi
Sorun büyük, çözümü zor. Teşhis doğru, tedavi yanlış.
İsrail’in Ateşkes Yalanı
Avrupa’nın Başaramadığını Biz Başarabilir miyiz? İnsanlar Parayla Çocuk Yapar mı?
Deprem bölgesi Murat Kurum diyor, daha da başka bir şey söylemiyor
Cevat Hoca Yine Yaptı Yapacağını
Türkiye’de ve Konya’da Bahis Depremi
Dünya bunu konuşuyor! İsrail’in kalesi nasıl yıkıldı?
Konya’da bir yalanın hazin hikayesi! Çamur at izi kalır Yalan yaz bilmeyen inanır