Bir Reklamcı Nasıl Kazıkladım der ki!

Maalesef ki geçmişte reklamcılar bu tarz mantıkta idi.
Hatta bazıları hala yaşıyor.
Sektörün temizliği için bunların da şutlanması lazım.


Ya da doğal seleksiyonu bekleyeceğiz.
Ciddi bir sorun.
Nasıl bir reklamcı reklamverenle iletişimine onu süper kazıkladım diyebilir.
İyi insan olmazsa…
Kaliteli insan değilse…
Niyeti bozuksa…
Terbiyesizse…
Ahlaksızsa…
Çapsızsa…
Art niyetliyse…
Kazıkladım der.


Ve bu cümleyi keyifle söyler. Utanmadan da övünür.
Neymiş maliyeti 2 liraymış 20 lira almış. Bunu kazıklamak olarak görür.
El emeği göz nuru cümlesini bilmediği için. Nur kavramından uzaklarda yaşadığı için aslında normal karşılamak lazım.
Bu şahsiyetler ancak ne alırsan bir lira satabilecek iş yapabilirler.
Yükte hafif paha da ağır işler yapamazlar.
Soyut işler hiç yapamazlar.
Hizmet sektöründe hiçbir halt beceremezler.
Maalesef reklam sektörü hasbelkader bu kişileri içine almış.
Ama bünye temizlik yapacak.


Yapmalı.
Reklam sektörü yeni yılla birlikte,
Kaliteli,
Şeffaf,
Dürüst,


Adam gibi adam reklamcılarla sektörü yeniden inşa etmeye çalışacak.
Bir reklamcı diğer bir reklamcı hakkında kötü konuşuyorsa o kişi de reklam sektöründe olmamalı. Olmayacak.
Kötü niyetli insanlar hiçbir sektörde barınamıyor artık.
Dünya ticareti ancak iyi niyetli ve dürüst reklamcıları barındıracak. Konya şehri de bundan nasibini alacak. Ciddi olarak alacak.
Böyle ahlaklı reklamcılar reklamverenlere de ciddi hizmet edebilir.
Yoksa sektör değiştirirler.


Gelecek reklamın adam akıllı yapılacağı yılları getirecek.
Reklamverenlere sesleniyorum: Reklamdan kaçmadan reklamcılarınıza daha yakından bakarak reklam yatırımlarınızı devam edin. Reklama küsmeyin. O elzem.
Reklamı mecraya tabela asmak ya da tanıtım filminde süre hesabı yapmaktan çıkarmak için umudumuz kaliteli reklam sektöründe.
Mutlu yıllar hepimize.


Yazarın Diğer Yazıları