EDEBİYATIMIZDA ARUZ VEZNİ
SEVMİYORUM!
Güvenli Araç ödemesi Ertelendi
AKŞENER NEYİ BAŞARDI?
GÜNÜMÜZ SORUNLARINDAN İLETİŞİMSİZLİK
GENÇLİĞİN GELECEĞİ-GELECEĞİN GENÇLİĞİ (TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ)
Dezenformasyonla mücadele ediliyor mu?
Evlilikte Güven
Hardal Tanesi
ULU CAMİİ
TÜRKİYE SELÇUKLULARI VE KONYA KİTABI
Şiir
Gerçekten ‘fahiş fiyat’ var mı?
İSLAM DÜNYASI NEDEN DÜZELMEZ VE NASIL DÜZELİR? -2-
ÇANAKKALE GEÇİLDİ Mİ?
RAMAZAN AYINDA SAĞLIKLI BESLENME
Yeni Konya ailesinin yeni üyesi olarak, büyük bir ailenin çıtır yazarı olmanın keyfiyle sarıldım yazılarıma. Bundan sonra reklam marka ve pazarlamaya dair görüş düşünce ve tabiî ki eleştirilerimizi bu sayfalardan sizlere taşıyacağız. Eleştiri kesinlikle geliştirici özelliğini gösterecek. Eleştiren eğer işini bilen biriyse size fayda sağlar ama bilgi sahibi olmadan kulaktan dolmaysa size kesinlikle fayda sağlamaz. Bu düşünceyle ben eleştirilerimi bilgiye dayandırmayı ilke edinmişimdir. Size söyleyeceğimiz her konu sizi ve bizi geliştirmeli. Başka düşünceye kulak bile kabartmayın. Ortalığı bulandırmak değil ortalığı temizlemek ve geliştirmektir temel amacımız. Nerede kalmıştık diyerek bundan sonra bu köşede Çarşamba günleri buluşalım. Tamam?
Şuradan Al Şuraya Koy
Valla Reklam Billa Reklam
66 yaşında Olmak Ya da Olmamak
Reklamdan Önce
Sadece İletişim Kur
2014 Reklam İstiyor
Dadaşlar Doğu Falan Değil
Kitleyi Kitleme Zamanı
Siyasi Pazarda Alışveriş Başlıyor
Herşeyin Hayırlısı Eylemesizliği