SELÇUKYA ŞİİR OKULU ŞEHİT MEHMET LÜTFİ GÜLŞEN ANADOLU İMAM HATİP LİSESİNDE ESTİRDİ ŞİİR RÜZGÂRINI
Güvenli Araç ödemesi Ertelendi
AKŞENER NEYİ BAŞARDI?
GÜNÜMÜZ SORUNLARINDAN İLETİŞİMSİZLİK
GENÇLİĞİN GELECEĞİ-GELECEĞİN GENÇLİĞİ (TÜRKİYE YÜZYILI MAARİF MODELİ)
Dezenformasyonla mücadele ediliyor mu?
Evlilikte Güven
Hardal Tanesi
DİL KÜLTÜR İLİŞKİSİ
ULU CAMİİ
TÜRKİYE SELÇUKLULARI VE KONYA KİTABI
Şiir
Gerçekten ‘fahiş fiyat’ var mı?
İSLAM DÜNYASI NEDEN DÜZELMEZ VE NASIL DÜZELİR? -2-
ÇANAKKALE GEÇİLDİ Mİ?
RAMAZAN AYINDA SAĞLIKLI BESLENME
Reklamcılık reklam ajanslarının kendi çabalarıyla gelişmez.
Çünkü reklam ajanslarını değişime zorlayacak olan taleptir.
Piyasa ekonomisinde en etkin dinamik talep biliyorsunuz ki.
Yani istemeden olmaz.
İstemeyene meme vermezler dedikleri gibi!
Doğanın kuralı aslında bir nevi.
Talep olmadan arz oluşmuyor. Piyasa şekillenmiyor.
Reklamcılık piyasasının da şikayetlerinden kurtulması için reklamverenlerin talep etmesi lazımdır. Reklamdan anlamazsan da talep edemezsin. Bu işin de böyle bir tarafı var.
Reklamı sadece mecradan yer ve zaman satın almak olarak algılarsan reklamı muhasebe departmanının işi olarak algılar ve yönetirsin.
Girdi ve çıktı olarak görürsün. Para girişi ve çıkışı olur sadece.
Reklam tamam ticari bir iştir. Muhasebe boyutu tabi ki olacaktır.
Ancak reklam çok boyutlu bir iştir.
İçinde psikoloji var, sosyoloji var, sinema var, sanat var.
Bunları düşünmeden sadece parasal boyutuyla bakarsanız reklamverenlerin muhasebe departmanlarından yürütülen bir iş olarak kalır.
Ve reklamın markaya katkısı olmaz.
Mış gibi yapılan bir iş olur.
Para işlerinden anlayanların girdiği ve fatura al ver işi olarak yürüttükleri bir alan olarak kısır kalır.
Bu kısırlıktan kurtulması için mücadele vermemiz lazım. Ama bu mücadeleyi reklam ajansları değil reklamverenler vermesi daha etkili olacaktır.
Reklamverenler reklamın kişiliğe ve değere katkısını da hesaplamalıdırlar. Muhasebe hesaplarından kafalarını kaldırıp diğer etkileri de fark ederlerse bizim reklam düşünürlerimiz Konya’ya transfer olacaklar ve firmalarımız büyüyebilecekler. Reklam ajanslarımızda büyüyecek ve gelişecektir. Yoksa bu gidişle firmalarımızda ajanlarımızda çok can çekişir.
BUGÜN RADYOYU KAÇIRMAYIN
Bugün radyo konuğumuz değil konuklarımız var. Kent Plaza danışmanı dostum Hüseyin Kurtuluş ve Müsiad Konya Şubesi Başkanı Aslan Korkmaz İş’te Yorum programında konuğumuz olacak. Kent Plaza gibi devasa bir yatırımın ruhunu veren kişilerle hem Kent Plaza yatırımını hem de Konya marka dünyasını değerlendireceğiz. Bu konukları yanyana dinleme şansına sahip olmak kolay elde edilecek bir olay değil. Bu açıdan bu program başka bir program olacak bence. Kaçırmayın derim.
Şuradan Al Şuraya Koy
Valla Reklam Billa Reklam
66 yaşında Olmak Ya da Olmamak
Reklamdan Önce
Sadece İletişim Kur
2014 Reklam İstiyor
Dadaşlar Doğu Falan Değil
Kitleyi Kitleme Zamanı
Siyasi Pazarda Alışveriş Başlıyor
Herşeyin Hayırlısı Eylemesizliği