SELÇUKYA AKLINI TERLETMEYE DEVAM EDİYOR!
Şehir Diplomasisinde Tarihi Konya Zaferi
KIYAMETE KADAR TÜRKLERE VERİLEN GÖREV “KÂBE MUHAFIZLIĞI”
Cevher mi, Cüruf mu, Köpük müyüz?
BU ONUR KONYA’NIN, BU BAŞARI UĞUR İBRAHİM ALTAY’IN
IBAN hesaplarıyla ilgili yeni düzenleme yolda
TÜRKİYE’NİN ÇELİK ZIRHI: CUMHUR İTTİFAKI...
Mezuniyet Törenleri ve İkiyüzlülüğümüz
TOPRAĞINI KAYBEDEN GELECEĞİNİ KAYBEDER
AŞÛRE GÜNÜ VE KANAYAN YARAMIZ KERBELA
“İYİ Kİ VARSINIZ“
Selçuklu Konferansları ve Ölümsüzleşen Mirası
Necmeddin Kübra Uluslararası Sempozyumu ve Ebu Reyhan Biruni Ürgenç Devlet Üniversitesi
EN İYİ ARKADAŞIM
Savaşın Yeni Yüzü: Ekran Başındaki Cepheler ve Simülasyonun Gücü
Kupayı Trabzonspor Kazanmadı Konyaspor Kaybetti.
Her şey için teşekkürler Konyaspor…
SAHİBİNİ ARAYAN MADALYA
AKŞAM OLMAKTA
ÇOCUK VE HAYAT - Çocuklar neden içine kapanır?
Sarı Lacivert Kemer
Konya’ya Bahar Geldi
Şimdi de gündeme; “Üniversite öğrencilerinin kızlı-erkekli aynı evde veya yurtta kalması” geldi!
“Vay sen misin bunu diyen?” diyerek muhalefet cephesinden tepki gecikmedi! Elbette hükümetin görevi; ülkedeki insanların, huzur, güven… içinde yaşamalarını temin etmektir. Bazı kafası çalışmayan, önünü göremeyenler; “hükümet bizim yaşam tarzımıza karışıyor” diyerek itiraz ediyorlar! Hatta bir süre önce sezaryenle doğum konusunda gerekli kısıtlayıcı çalışmalar getirilmek istenince, bazı kadınlar, “beden benim değil mi? sezaryen olurum, olmam, ister evlenirim, isterse evlenmem nikahsız yaşarım…” demiş, yapılanlara tepki koymuşlardı!
Kapalı mekanlarda sigara ve nargile yasağı getirilince de aynı şekilde seslerini yükseltmişler, yüksek sesle bağırmaya başlamışlardı!...
Her alanda, ama her alanda… “istemezzükçüler” var! Bunların kafası çarpık! Bunlar vatana hizmetten habersiz! Bunların, edep, haya, ahlak anlayışları sıfırlanmış! Ne demek kızla erkek öğrencinin aynı yurtta veya evde birlikte kalması? Bu ne densizlik? Bu ne hayasızlık? Bunlara göre; kızla erkeğin birlikte kalması-nikah olmasına gerek olmadan-, her türlü cinsel birlikteliği yaşaması çağdaşlık! İçki içmesi, kumar oynaması, uyuşturucu alışkanlığı… hepsi uygarlık(!) alameti! Kurtuluş savaşı böyle mi kazanıldı? Bu cennet vatanı bize emanet eden atalarımızın, şehitlerimizin kemikleri sızlamayacak mı? Allah’tan korkmazsanız bari kuldan utanın!
Görüyoruz; sokaklarda, caddelerde, park ve bahçelerde; sarmaş dolaş, kimin eli kimin cebinde belli değil! barlarda su yerine içki içen, kendinden geçen gençlere şahit oluyoruz! Büyüğüne saygı, küçüğüne sevgiden nasip almamış olan bu gençlere yarın ülke emanet edilecek öyle mi? imanla, ahlakla, Allah, peygamber ve kur’an aşkıyla elde edilen bu ülkeye; edep nedir bilmeyenler sahip çıkamaz!
Nikahsız yaşayanlardan meydana gelen çocukların günahını kim yüklenecek? Onun için Başbakanın kız-erkek aynı yerde kalamazlar yaklaşımı yerindedir, doğrudur. Biz necip milletiz, muhafazkarlık adı verilen; dini ve ahlaki tutumumuz var! bunları bir kenara atarak, soysuzca yaşayamayız!
Kızı olanlar, yurtlarda veya evlerde kız-erkek karışık kalmaya izin veriyorlar mı? Kızlarının böyle bir atmosferde bulunmasına göz yumuyorlar, “ne var bunda gayet normal, bu çağda, bu zamanda böylesine modern anlayışa itiraz etmem, gerici, bağnaz ve muhafazakar tutuma hayır” mı diyorlar? O zaman, mübarek olsun bu anlayışın!
“EDEB YA HU!”
Sözlerimi
Namık Kemal’in şu şiiriyle bitirmek istiyorum;
“Edepsizlikte tekleriz,
Kimi görsek etekleriz,
Hak’tan da yardım bekleriz!
Ne utanmaz köpekleriz!”
SELÇUKYA AKLINI TERLETMEYE DEVAM EDİYOR!
BİLMEK YETMİYOR
DÜNYAYA GELMEKLE İŞ BİTMİYOR
UBUNTU
ULUSLARARASI İSLÂMÎ İSTİŞARE
MÜSLÜMANIN HAYATI HİCRETTİR
HAYATIMIZI NASIL GEÇİRİYORUZ?
HAYAT DEDİĞİMİZ
ACI BAŞLANGIÇ, HAYIRLI SONUÇ!
YAZMAK, DÜNYANIN EN MUTLULUK VEREN İŞİ