SELÇUKYA AKLINI TERLETMEYE DEVAM EDİYOR!
Şehir Diplomasisinde Tarihi Konya Zaferi
KIYAMETE KADAR TÜRKLERE VERİLEN GÖREV “KÂBE MUHAFIZLIĞI”
Cevher mi, Cüruf mu, Köpük müyüz?
BU ONUR KONYA’NIN, BU BAŞARI UĞUR İBRAHİM ALTAY’IN
IBAN hesaplarıyla ilgili yeni düzenleme yolda
TÜRKİYE’NİN ÇELİK ZIRHI: CUMHUR İTTİFAKI...
Mezuniyet Törenleri ve İkiyüzlülüğümüz
TOPRAĞINI KAYBEDEN GELECEĞİNİ KAYBEDER
AŞÛRE GÜNÜ VE KANAYAN YARAMIZ KERBELA
“İYİ Kİ VARSINIZ“
Selçuklu Konferansları ve Ölümsüzleşen Mirası
Necmeddin Kübra Uluslararası Sempozyumu ve Ebu Reyhan Biruni Ürgenç Devlet Üniversitesi
EN İYİ ARKADAŞIM
Savaşın Yeni Yüzü: Ekran Başındaki Cepheler ve Simülasyonun Gücü
Kupayı Trabzonspor Kazanmadı Konyaspor Kaybetti.
Her şey için teşekkürler Konyaspor…
SAHİBİNİ ARAYAN MADALYA
AKŞAM OLMAKTA
ÇOCUK VE HAYAT - Çocuklar neden içine kapanır?
Sarı Lacivert Kemer
Konya’ya Bahar Geldi
Allah'a çok şükür ki İmam Hatipliyim. Rabbime ne kadar şükretsem az! Zamanı geriye döndürmem mümkün olsa, çocukluk ve öğrencilik yıllarıma geri dönsem yine; İMAM HATİP'i tercih ederim.
Can Ahmet Kılıç'ın hikâyesini mutlaka okumuş ve duymuşsunuzdur. Bu yavrumuzun başarısını gözyaşıyla okumamak ve duygulanmamak mümkün mü? Bu evladımızın hal ve hareketlerinden haz almamak ve mutlu olmamanın imkânı var mı?
Bu demektir ki ilerleyen zamanda İmam Hatiplerin başarılarını daha çok konuşacağız inşallah!
Bendenizin öğrencilik yıllarında da; sporda, bilgi yarışmasında, münazaralarda…hep önde giderlerdi. Sadece bu alanlarda değil, bütün alanlarda başarıya imza atarlardı.
İslam'ın insanlığa getirdiği güzellikler, dünyayı barış mekânı yapmak için çaba sarf etmek, Hak davanın ikamesi için şehadeti göze almak, İslam kardeşliğini ikame etmek…işte her Müslümanın ve davası olan her insanın en önemli görevi değil mi? Görevi olmamalı mı? Eğer bunu İMAM HATİPLER başarıyorsa övünmek lazım değil mi?
Elbette diğer okullarımızın da başarısıyla iftihar ederiz, iftihar edilmelidir. Ama bu, İmam Hatipleri aşağılayarak değil. Kendilerinin de böyle başarılara imza atmak için yol haritası çizmesi, İmam Hatipleri örnek alması gerekmez mi? Yok mu böyle okullarımız? Tabii ki var.
Başarıya giden yol için şunların mutlaka yapılması lazım:
……………………..
İmam Hatip!
Ezelden ebede bitmeyen sevda,
Hak yolun rehberi şan İmam Hatip,
Dünyaya barışı getiren dava,
İstikamet veren yön İmam Hatip!
Kur'an ırmağında akıyor arkı,
İnsana hizmettir yegane farkı,
Dillerden dillere söylenen şarkı,
Tarihe şan veren ün İmam Hatip!
Bayrağa saygıda kusur etmiyor,
Ezana hürmette emsal tutmuyor,
Vatan hainini yurda katmıyor,
Ülkesine kurban can İmam Hatip!
"La”lardan "illa”ya hızı vuslatta,
Hasreti bitiren gözü vuslatta,
Dostluğu getiren özü vuslatta,
Gönüller fetheden an İmam Hatip!
İslam Yolunda!
Kur'an rehber ise cürme girilmez,
Mümince yaşanır İslam yolunda,
Hak kılavuz ise suça varılmaz,
İnsanca yaşanır İslam yolunda!
Kıble Kâbe ise yollar doğrudur,
İhsanî duyguda eller doğrudur,
İmanî duyguda haller doğrudur,
Sevgiler yaşanır İslam yolunda!
Ellerini açıp sık sık aklanan,
İrfanî şuurla her gün paklanan,
Gönüller niyazda Hakka saklanan,
Merhamet yaşanır İslam yolunda!
Secdelere varsan toprak ıslansa,
Yüzler yere değip vicdan uslansa,
Iskartaya vurup nefis paslansa,
Şefkatler yaşanır İslam yolunda! (05 EYLÜL 2023)
SELÇUKYA AKLINI TERLETMEYE DEVAM EDİYOR!
BİLMEK YETMİYOR
DÜNYAYA GELMEKLE İŞ BİTMİYOR
UBUNTU
ULUSLARARASI İSLÂMÎ İSTİŞARE
MÜSLÜMANIN HAYATI HİCRETTİR
HAYATIMIZI NASIL GEÇİRİYORUZ?
HAYAT DEDİĞİMİZ
ACI BAŞLANGIÇ, HAYIRLI SONUÇ!
YAZMAK, DÜNYANIN EN MUTLULUK VEREN İŞİ