İNSANLIĞI KAYBETMEYELİM!
Kötü Koku Kimden Geliyor?
Lütuf ve İmtihan Vesilesi İrade
Cevat Hoca Yine Yaptı Yapacağını
İlk Kelimemiz Son Sözümüzdür Türkçe
Kripto varlık yasası dijital tosuncukların hareket alanını daraltı
TRUMP-ŞARA GÖRÜŞMESİ VE DELİ SORULAR.
Mülakat sistemi değişiyor mu?
İLÂH, RAB, İBADET VE DİN KAVRAMLARI
Mücadelesizlik ve Umursamazlık Varsa
Konyaspor’da Değişen Yok
DÜNYAYI YÖNETEN KÜRESEL ÇETELER
Samsunspor ders verdi, Konyaspor izledi…
SANDWİCH -EKMEK ARASI
BİR KİTAP FUARININ ARDINDAN
Bırakmanın İnceliği
Milletin ekmeği ile oynamayın! Konya’da ekmek neden zamlandı?
Musluktan Akan Yalanlar, Akmayan Sular
TRAFİK SORUNUN ÇÖZÜMÜ İŞTE BURADA!
Efsanelerin Yemişi
Mevlana ve Şems ile ilgili çalışmalarım var. Bu konuda; "Mevlana'nın Evrensel Mesajları”, "Mevlana'nın Tefekkür Dünyası”, "Hz. Mevlana'nın Yedi Sırrı”, "Hz. Mevlana'da İlahi Aşk”, "Şems-i Tebrizi'nin Evrensel Mesajları” ve diğerleri.
Mevlana ve Şems-i Tebrizi'nin sözlerine baktığımız ve kendimize bunlardan birer hisse çıkardığımız zaman her iki değerli insanı da anlamış oluruz. Zaten amaç da budur. Şöyle diyor o değerli insanlar;
"Canım tenimde oldukça Kur'anın kölesiyim. Ben, Hakk'ın seçkin peygamberi Muhammed (sav)'in yolunun toprağıyım. Her kim bundan başka benden bir söz naklederse, ondan da bizarım, o sözü söyleyenden de bizarım.”
"Önümde ayran tasım oldu mu, Allah'a yemin ederim ki kimsenin balını düşünmem. yoksullukla ölüm kulağıma sürtünse bile hiçbir zaman özgürlüğü köleliğe değişmem.”
"Allah'tan uzak düşen her kötü kişinin kâfirliği, firavunluğu; genellikle aklının noksanlığından ileri gelir.”
MEVLANA'NIN YEDİ ÖĞÜDÜ
ŞEMS-İ TEBRİZİ'NİN ON ÖĞÜDÜ
Gerçekten, yukarıda kitabımdan aldığım bu güzel sözleri hayatımıza hakim kılarsak; dünyada; terör, kin, kan, düşmanlık, öfke, insanlık dışı tavırlar olabilir mi? Eğer yeryüzünde sıkıntı varsa, insanlar birbirini bir hiç uğruna gözünü kırpmadan öldürebiliyor, hayat hakkı tanımıyorsa, trafikte, insani ilişkilerde bir başı boşluk hüküm sürüyorsa; Mevlana'yı da, şemsi de sadece tarihi birer şahsiyet olarak bilmiş ve insanı inşa etme yönlerini görmemişiz demektir. Dünyayı imar etmek ancak böylesine gönül mimarlarına itibar etmekle mümkündür.
İNSANLIĞI KAYBETMEYELİM!
YENİ ŞEYLER SÖYLEMEK LAZIM
SAMİMİYET
ŞİİR AŞKINA
RUBAİ ÇALIŞMALARIM
MEVLANA’NIN TEFEKKÜR ANLAYIŞI VE BİZLER!
HAYATA KAZIM ÖZTÜRK’ÜN RUBAİLERİ MERCEĞİNDEN BAKMAK
SADREDDİN KONEVİ’NİN EVRENSEL MESAJLARI
HECE ŞİİRLERİ VE RUBAİLERİM
DİLÂRÂ OLABİLMEK