SELÇUKYA AKLINI TERLETMEYE DEVAM EDİYOR!
Şehir Diplomasisinde Tarihi Konya Zaferi
KIYAMETE KADAR TÜRKLERE VERİLEN GÖREV “KÂBE MUHAFIZLIĞI”
Cevher mi, Cüruf mu, Köpük müyüz?
BU ONUR KONYA’NIN, BU BAŞARI UĞUR İBRAHİM ALTAY’IN
IBAN hesaplarıyla ilgili yeni düzenleme yolda
TÜRKİYE’NİN ÇELİK ZIRHI: CUMHUR İTTİFAKI...
Mezuniyet Törenleri ve İkiyüzlülüğümüz
TOPRAĞINI KAYBEDEN GELECEĞİNİ KAYBEDER
AŞÛRE GÜNÜ VE KANAYAN YARAMIZ KERBELA
“İYİ Kİ VARSINIZ“
Selçuklu Konferansları ve Ölümsüzleşen Mirası
Necmeddin Kübra Uluslararası Sempozyumu ve Ebu Reyhan Biruni Ürgenç Devlet Üniversitesi
EN İYİ ARKADAŞIM
Savaşın Yeni Yüzü: Ekran Başındaki Cepheler ve Simülasyonun Gücü
Kupayı Trabzonspor Kazanmadı Konyaspor Kaybetti.
Her şey için teşekkürler Konyaspor…
SAHİBİNİ ARAYAN MADALYA
AKŞAM OLMAKTA
ÇOCUK VE HAYAT - Çocuklar neden içine kapanır?
Sarı Lacivert Kemer
Konya’ya Bahar Geldi
Konya'da güzellikler bitmiyor. Güzel insanların sayısı her gün artıyor. Bendenizin sık sık terennüm ettiği bir söz var; "Gönül insanı”, "Gönül dostu”, "Dilârâ insanlar”…gerçekten böylesine insanların arasında bulunmak insana haz veriyor, yaşama azmi bileniyor, hayata daha huzurla bakıyor. Bunun için seviyorum "SELÇUKYA ŞİİR AKŞAMLARI VE SELÇUKYA SOHBETLERİNİ”.
Güzel dostların, mutlu günlerinde birlikte olmanın verdiği hazzı tarif edemem. Bunlardan birisini de dün akşam (08 Nisan 2019) akşamı; "Selçukya Şiir Akşamlarında" yaşadık.
Sevgili dostum, gönül insanı şair/ komutan Tayyar Yıldırım'ın yazdığı şiirlerden oluşan; "GÖNÜL SIZIMIN BAM TELLERİ" isimli kitabının imzası vardı. Selçukya şairleri, Yıldırım'ın şiirlerini okudu.
Bendeniz, birbirinden güzel ve özel şiirleri seçmekte zorlandım. Elbette hepsini okumak gerekirdi ama buna ne saatler yeterdi ve ne de zaman. O vakit, bir tanesini seçip okuma mutluluğuna eriştim. Çok duygulu ve mutlu bir ortamdı. Hele Tayyar Yıldırım'ın heyecanına diyecek yoktu. Selçukya'da Yıldırım çaktı. Etrafı Yıldırım aydınlattı. İyi ki varsınız gönül dostları.
Şiirlerinden bir kaçını sizinle paylaşmak istiyorum;
A GÖNÜL
Bitsin küçük dağları sahiplenme hevesin,
Kaf Dağı'nda çiçekler kokmaz imiş a gönül.
O dağların başında kurtlar gezer sürüyle,
Kurtlar, leşin tadına bakmaz imiş a gönül.
İlim olgunlaştırır, insan olan insanı,
"Kibre götürmez” derler, ne makamı ne sanı.
Elden bırakmaz asla, ilim, irfan ihsanı,
Alim; kin ve nefreti ekmez imiş a gönül.
…………………………………..
ALDIRDIK
Farkında değiliz amma ve lakin,
İnsanlık ölüyor, ipten aldırdık.
Ne bir nefret ettik, ne bıraktık kin,
Sinir uçlarını hepten aldırdık.
Şöyle ki, bir işe girelim diye,
Aradık bir dayı, elde hediye.
Sermayeyi koyduk, sardık kediye,
Dedik ki; "hepsini cepten aldırdık”.
………………………………..
BİTERMİŞ
Böyleymiş bir zaman, unuttuk şimdi,
Kokusu sevdanın, gülle bitermiş.
Edepte, üslupta bir nizam varmış,
Sohbetler hep tatlı dille bitermiş.
Dertleri bir imiş, tasaları bir,
Hikaye bir imiş, kıssaları bir.
Hak , hukuk gönülde, hisseleri bir,
Ne parayla, ne de pulla bitermiş.
SELÇUKYA AKLINI TERLETMEYE DEVAM EDİYOR!
BİLMEK YETMİYOR
DÜNYAYA GELMEKLE İŞ BİTMİYOR
UBUNTU
ULUSLARARASI İSLÂMÎ İSTİŞARE
MÜSLÜMANIN HAYATI HİCRETTİR
HAYATIMIZI NASIL GEÇİRİYORUZ?
HAYAT DEDİĞİMİZ
ACI BAŞLANGIÇ, HAYIRLI SONUÇ!
YAZMAK, DÜNYANIN EN MUTLULUK VEREN İŞİ