SELÇUKYA AKLINI TERLETMEYE DEVAM EDİYOR!
Şehir Diplomasisinde Tarihi Konya Zaferi
KIYAMETE KADAR TÜRKLERE VERİLEN GÖREV “KÂBE MUHAFIZLIĞI”
Cevher mi, Cüruf mu, Köpük müyüz?
BU ONUR KONYA’NIN, BU BAŞARI UĞUR İBRAHİM ALTAY’IN
IBAN hesaplarıyla ilgili yeni düzenleme yolda
TÜRKİYE’NİN ÇELİK ZIRHI: CUMHUR İTTİFAKI...
Mezuniyet Törenleri ve İkiyüzlülüğümüz
TOPRAĞINI KAYBEDEN GELECEĞİNİ KAYBEDER
AŞÛRE GÜNÜ VE KANAYAN YARAMIZ KERBELA
“İYİ Kİ VARSINIZ“
Selçuklu Konferansları ve Ölümsüzleşen Mirası
Necmeddin Kübra Uluslararası Sempozyumu ve Ebu Reyhan Biruni Ürgenç Devlet Üniversitesi
EN İYİ ARKADAŞIM
Savaşın Yeni Yüzü: Ekran Başındaki Cepheler ve Simülasyonun Gücü
Kupayı Trabzonspor Kazanmadı Konyaspor Kaybetti.
Her şey için teşekkürler Konyaspor…
SAHİBİNİ ARAYAN MADALYA
AKŞAM OLMAKTA
ÇOCUK VE HAYAT - Çocuklar neden içine kapanır?
Sarı Lacivert Kemer
Konya’ya Bahar Geldi
Bir yaz mevsimiydi. 1963 yılı Temmuz'un 11'i. Yaz mevsiminde insan üşür mü? Ben üşüdüm. İnsanın sol yanı buz tutar mı? Hayalleri yıkılır mı? Daha 15 yaşımdaydım. Annem 50 yaşında, babam da 55 yaşında 8 Eylül 1963 yılında aramızdan ayrıldı.
Anacığım
Sevgi üretirsin kalp rifkatinle,
Bitmeyen davasın can anacığım,
Kalplere şifasın tüm şefkatinle,
Dertlere devasın can anacığım!
Ayağın altına cennet serildi,
Merhametin tümü sana verildi,
Anaya saygıyla gönle girildi,
Ruhlara şifasın can anacığım!
Hayat zevk vermiyor el atmayınca,
Lisan tatlanmıyor hal katmayınca,
Gözler yaşarıyor yol gitmeyince,
Bitmeyen vefasın can anacığım!
Süslersin durmadan sözü haliyle,
Besliyorsun her an hep helaliyle,
Sarar sarmalarsın hak cemaliyle,
Sevgiye me'vasın can anacığım!
Onlarsızım!
Bir yaz günüydü ölümü tattılar,
Şu yalan dünyada ben onlarsızım,
Hüzünlü anıydı çile kattılar,
Şu yalan dünyada ben onlarsızım!
Öksüzüm ben garipçe yaşıyorum,
Istırabım büyük dert taşıyorum,
Gönülde kış ayazdan üşüyorum,
Şu yalan dünyada ben onlarsızım!
Yılları yoklukla fakirce geçti,
Rabbin nimetine şakirce geçti,
İsyansız bir halde zakirce geçti,
Şu yalan dünyada ben onlarsızım!
Gel de Bana Sor
Dokuz yüz altmış üç, dert boyum aştı,
Mevsim yazdı, lakin yüreğim kıştı.
Annem öldüğünde feleğim şaştı,
Öksüzlük ne imiş gel de bana sor!
Araları kısa, üç aylık zaman,
Bir anda öldüler, halim pek yaman,
Dört kardeş döküldük, aman ki aman,
Öksüzlük ne imiş gel de bana sor.
Yaşım on beş idi, çocuktum belki,
Yediğim darbenin ilkiydi ilki,
Unutulmaz derin yara bu yılki,
Öksüzlük ne imiş gel de bana sor.
Üzüntüm ruhuma bir "akar” oldu,
Gariplik boynumu hep yıkar oldu,
Tattığım acılar pek yakar oldu,
Öksüzlük ne imiş gel de bana sor.
Öksüz Anlarım!
Aklımdan çıkmıyor, acı günlerim,
Hüzünlü zamandı, öksüz anlarım,
Yüreğim yanıyor ağrır yanlarım,
Hüzünlü zamandı, öksüz anlarım!
Dört kardeş içinde, küçüğü bendim,
Yaşlara boğuldum, yıkıldı bendim,
Hüzün yangınında, çok debelendim,
Hüzünlü zamandı, yetim anlarım!
Yetimlik öksüzlük çok büyük sancı,
Tedavi çaresiz, yoktur ilacı,
Kaldırılamaz hiç, böyle bir acı,
Hüzünlü zamandı, öksüz anlarım!
Karanlığa daldım, çıkamıyorum,
İçimde kederi, yıkamıyorum,
Aydınlık için mum, yakamıyorum,
Hüzünlü zamandı, öksüz anlarım! (13 TEMMUZ 2022)
SELÇUKYA AKLINI TERLETMEYE DEVAM EDİYOR!
BİLMEK YETMİYOR
DÜNYAYA GELMEKLE İŞ BİTMİYOR
UBUNTU
ULUSLARARASI İSLÂMÎ İSTİŞARE
MÜSLÜMANIN HAYATI HİCRETTİR
HAYATIMIZI NASIL GEÇİRİYORUZ?
HAYAT DEDİĞİMİZ
ACI BAŞLANGIÇ, HAYIRLI SONUÇ!
YAZMAK, DÜNYANIN EN MUTLULUK VEREN İŞİ