EĞİTİM EĞİTİM EĞİTİM DENETİM DENETİM DENETİM

Her 20 km'de bir ekip bulundu.

Türkiye'nin yolları ekiplerle dolduruldu,

Yolların kan gölü olması durdurulamadı.

Nedir bu?

Önlem alıyorsun tablo değişmiyor.

Her metrede bir polis duramayacağına göre,

buna bir önlem alınmalı.

Trafik eğitimi anaokulunda başlayıp,

ölünceye kadar devam etmeli.

Cezalar ağır değil, çok ağır olmalı.

Teklifim var. Umarım dikkate alınır.

Şehir içinde park yasağı olan yerlerde,

park yapılıyorsa 500 metre mesafede de

otopark yoksa cezanın yarısı belediyeye,

yarısı araç sahibine yazılsın.

Yazılsın ki, belediyeler otopark işini 

daha çok dikkate alsın.

Siteler,apartmanlar araç otoparkı yoksa,

imar alamasın. AVM'lere tahdit konulsun.

1000 metrekare AVM kapalı alanı varsa,

5000 metrekare otopark mecburiyeti getirilsin.

Yoksa ruhsat verilmesin AVM'ler şehir dışında,

ölçüye uygun yerlerde açılsın.

İlla şehir içinde açılmak zorunda değil.

Böylelikle marketler ve bakkallar korunmuşta olur.

Cezalar caydırıcı olmalı.

Üzerine kayıtlı aracıyla hız sınırını aşan her sürücüye,

beyan edilen maaşının beşte biri oranında ceza yazılmalı

ve hemen tahsil edilmeli.

İçişleri bakanlığı bütün bankalarla anlaşmalı.

Artık maaşlar ekonominin kayıt dışı kaleminde değil,

Kayıt içinde. Maaşlar bankalara yatıyor.

Trafik cezası maaştan otomatik banka tarafından

kesilmeli ve kalanı işçiye memura yada çalışana verilmeli,

Şehir içi ya da şehir dışındaki bütün güvenlik kameraları,

TEDES görevi icra etmeli.

Örneğin Konya'dan Safranbolu'ya gidecek olan x plakalı araç,

Safranbolu kameralarında en erken,6,5 saatte görülmeli.

Daha erken görünüyorsa ceza otomatik olarak uygulanmalı.

Nedir bu?

Bayram süresince 70 insan yollarda öldü.

500 insan yaralandı. Araçlar pert.

Yazık çok yazık.

Eğitim eğitim eğitim. Denetim denetim denetim.


Yazarın Diğer Yazıları