BİLMEK YETMİYOR
IBAN hesaplarıyla ilgili yeni düzenleme yolda
TÜRKİYE’NİN ÇELİK ZIRHI: CUMHUR İTTİFAKI...
Mezuniyet Törenleri ve İkiyüzlülüğümüz
Küçücük çocuklar neden yarı çıplak giyinmeye mecbur bırakılıyor?
TOPRAĞINI KAYBEDEN GELECEĞİNİ KAYBEDER
AŞÛRE GÜNÜ VE KANAYAN YARAMIZ KERBELA
Yardım Değil Destek!
“İYİ Kİ VARSINIZ“
2 ASIRLIK HATANIN BEDELİ KAYBOLAN GENÇLİK
Selçuklu Konferansları ve Ölümsüzleşen Mirası
Necmeddin Kübra Uluslararası Sempozyumu ve Ebu Reyhan Biruni Ürgenç Devlet Üniversitesi
EN İYİ ARKADAŞIM
Savaşın Yeni Yüzü: Ekran Başındaki Cepheler ve Simülasyonun Gücü
Kupayı Trabzonspor Kazanmadı Konyaspor Kaybetti.
Her şey için teşekkürler Konyaspor…
28 Şubat’ın Sivil Kahramanına Veda
SAHİBİNİ ARAYAN MADALYA
AKŞAM OLMAKTA
ÇOCUK VE HAYAT - Çocuklar neden içine kapanır?
Sarı Lacivert Kemer
Konya’ya Bahar Geldi
İnsana İyi Gelen Melodiler
2020 yılının 1 ilk çeyreğinden bu yana dövizi altını tüm yatırım araçlarını sollayan otomobil sektörü 36 aylık dönemde yüzde 800 leri bulan bir artış var.
Dövize baktığımızda 36 aylık dönemde yüzde 300 artış var
Burada aslında çok farklı bir durum var.
Bu iş kontrölden çıktı. Bu işin fırsatçıları araç fiyatlarının halen yukarı doğru çıkmasına sebep olmaya devam ediyorlar.
Ülkemize pandemi süreciyle kısıtlı gelen araçlar arz talep dengesizliğiyle karaborsaya düşen sıfır km araçlar…
Bayiler bazı markalarda bir yıl sıraya yazıyor ve istediklerine istedikleri fiyattan araç satıyorlar.
Distribütörlerin internet ortamında belirttiği fiyatların bayii satışları ile hiç bir alakası yok maalesef
Artık o kadar basit hale geldi ki araç fiyatlarının yüzde yirmisi kadar elden fatura tutarı harici para talep ediyorlar.
Bu paralar banka üzerinden değil direk elden ÖTV si yok KDV si yani vergisi yok.
Devletimizden adeta vergi kaçırarak haksız kazanç sağlıyorlar
Bazı araç bayileri bunu aksesuar adı Altında faturalandırıyor.
Onlar kendilerince risk almamış oluyorlar
Araç almaya gittiğinizde maalesef aksesuar
Ben istemiyorum deme hakkınız yok
Olmuyor.
Kullanıcı olarak o paraya araç aldığına neredeyse dua eder hale geldi halkımız…
Biz sektör temsilcileri olarak Türkiye Cumhuriyetinin bir vatandaşı olarak
Türkiye Yeni Yüzyılında yeni kabine de Ticaret Bakanlığımızdan artık bu işin detayına bakılmasını artık fiyatları karaborsa ile araç satan bayilerin sektörden men edilmesini rica ediyoruz.
Yeni sıfır araç alan tüm kişileri Vergi dairelerine Ticaret il müdürlüklerine çağrılıp araçlarını kaç paraya aldıklarının ödemelerini nasıl yaptıklarının sorgulanmasını talep ediyoruz.
Bizler ülkemiz vatandaşlarımızın çok daha pahalıya araç almalarını istemiyoruz.
İnsanlar sıfır da araç bulamayınca haliyle
2. Ele dönüyor arZ talep dengesizliği fiyatları yukarı doğru çekmeye devam ediyor.
Yatırım amaçlı alınan onbinlerce araç var kenarda bekliyor.
Bu araçların piyasaya çakmasını ve gerçek ihtiyaç sahiplerinin almasını istiyoruz.
Bazı büyük markalar Online satışa geçti.
Maalesef satışa sunulan araçları bu işin fırsatçıları kurdukları sistemle araçlara bireysel olarak satın almak için girenlere engel oluyor.
Bu fırsatçılar avantadan komisyon adı altında para talep ediyorlar.
Bireysel araç rezerve etmek nerdeyse imkansız hale geldi.
Gün geçmiyor ki bir şeyler düzene giriyor derken bazı fırsatçılar bunu kullanıyor.
Otomobil sektörünün artık düzene konulmasını istiyoruz.
Plaka basım atölyesinde yeni dönem
TRAFİK SİGORTASINA YETKİ BELGESİ ESNAF ÇÖZÜMÜ
Araç satışında yetki belgeli esnafımız bu sistemden muaf olsun
Bugünlerde araçlarda kış lastiğinin önemi ve zamanı
ARTIK GÜVENLİK PAKETİ OLMAYAN ARAÇLAR OLMAYACAK
Güvenli Araç ödemesi Ertelendi
Güvenli Araç Ödemesi
Yaz lastiği zamanı geldi
KIŞ LASTİĞİ UYGULAMASI BAŞLADI CAN VE MAL GÜVENLİĞİMİZ İÇİN
İKİNCİ EL ARAÇLARDA FİYAT GEÇİŞİ