SELÇUKYA AKLINI TERLETMEYE DEVAM EDİYOR!
Şehir Diplomasisinde Tarihi Konya Zaferi
KIYAMETE KADAR TÜRKLERE VERİLEN GÖREV “KÂBE MUHAFIZLIĞI”
Cevher mi, Cüruf mu, Köpük müyüz?
BU ONUR KONYA’NIN, BU BAŞARI UĞUR İBRAHİM ALTAY’IN
IBAN hesaplarıyla ilgili yeni düzenleme yolda
TÜRKİYE’NİN ÇELİK ZIRHI: CUMHUR İTTİFAKI...
Mezuniyet Törenleri ve İkiyüzlülüğümüz
TOPRAĞINI KAYBEDEN GELECEĞİNİ KAYBEDER
AŞÛRE GÜNÜ VE KANAYAN YARAMIZ KERBELA
“İYİ Kİ VARSINIZ“
Selçuklu Konferansları ve Ölümsüzleşen Mirası
Necmeddin Kübra Uluslararası Sempozyumu ve Ebu Reyhan Biruni Ürgenç Devlet Üniversitesi
EN İYİ ARKADAŞIM
Savaşın Yeni Yüzü: Ekran Başındaki Cepheler ve Simülasyonun Gücü
Kupayı Trabzonspor Kazanmadı Konyaspor Kaybetti.
Her şey için teşekkürler Konyaspor…
SAHİBİNİ ARAYAN MADALYA
AKŞAM OLMAKTA
ÇOCUK VE HAYAT - Çocuklar neden içine kapanır?
Sarı Lacivert Kemer
Konya’ya Bahar Geldi

Her zaman şu düşünceler dolaşır beynimde;
1. "Allah", "Peygamber", "Kur'an", "Ezan"... diyoruz, acaba bunların gereğini yapıyor muyuz?
2. Her zaman; Mevlana", "İbni Arabi, Yunus, Hacı Bayram, hacı Bektaş...tan örnekler veriyoruz. pekala bunlar gibi olmaya neden çalışmıyoruz?
3. Bir zamanlar; İbni Sina, Ali Kuşçu, Mimar Sinan, Fatih, Yavuz, Kanuni ve ilim, fikir adamları yetişiyordu. Şimdi neden böylesi değerleri yetiştiremiyoruz?
4. Yöneticilerin kusurlarını, eksiklerini, hatalarını söylüyoruz da biz elimizi taşın altına neden sokmuyoruz? Neden her şeyi karşıdan bekliyoruz?
5. Niçin eleştiri kültüründen uzağız? Sabrı, azmi, çalışmayı, aklı terletmeyi, empatiyi, vefayı neden terk ettik?
Akşam yatağımıza uzandığımızda; "bu yıl neler yaptım veya neler yaptık?" diye soruyor muyuz? Sorduk mu? Nefis muhasebesi yapıyor muyuz? Ömrümüzün hesabı içinde miyiz?
Sadece bir yıl değil, yaşadığımız süre içinde; bizi yaratan, bize bunca nimetleri sunan Allah'a karşı kulluk görevimizi yaptık mı? Yapıyor muyuz? Yoksa hayatı yalnızca; yeme, içme, gezip tozma, geyik sohbeti yapma...gibi özden uzak bir hayal ile mi geçiriyoruz?
İbrahim Ethem'e soruyorlar:
"Üstad, bir insanın hayatı nasıl olmalı?”
Üstadın cevabı ilginç:
"Son nefesinde nasıl olması gerekirse öyle olmalı”
Evet, son nefesimizde nasıl olacaksak, o şekilde bir hayat sürmek umuduyla. Herkese yepyeni, hayırlı bir sene diliyorum.
Yeni Yıl
Ömür takviminden yapraklar düşer,
Artık müjdelerle gelsin yeni yıl,
Üç yüz altmış beş günde üçer beşer,
Kederleri bitsin gülsün yeni yıl!
Dünler mazi oldu geri gelmiyor,
Sineler yaş doldu Hakkı bulmuyor,
Hep ahu zar kaldı huzur bilmiyor,
Tüm güzellikleri bulsun yeni yıl!
Şöyle bir düşündüm geçen yılları,
Depremle sellerle yıktı illeri,
Ne hanüman koydu ne de yolları,
Gözyaşlarımızı silsin yeni yıl!
Bu vücut bu sağlık bizde geçici,
Kırgınlıklarımız naz da geçici,
Sonsuz sandığımız haz da geçici,
Huzurla neşeyle kalsın yeni yıl!
Ciğerlerimiz yandı da kül oldu,
Âfete düşeli birkaç yıl oldu,
Canlarımız gitti yaşlar sel oldu,
Yurda selameti salsın yeni yıl!
"Keşke” gayyasına düşmemek için,
Allah huzurunda şaşmamak için,
Helal sınırları aşmamak için,
Bizlere kılavuz olsun yeni yıl!
Dünyada kavgalar nizalar bitsin,
İnsanlar kardeşçe el ele tutsun,
İhanet yok olsun sevgiyi tatsın,
Her daim huzurla dolsun yeni yıl! (01 OCAK 2024)
SELÇUKYA AKLINI TERLETMEYE DEVAM EDİYOR!
BİLMEK YETMİYOR
DÜNYAYA GELMEKLE İŞ BİTMİYOR
UBUNTU
ULUSLARARASI İSLÂMÎ İSTİŞARE
MÜSLÜMANIN HAYATI HİCRETTİR
HAYATIMIZI NASIL GEÇİRİYORUZ?
HAYAT DEDİĞİMİZ
ACI BAŞLANGIÇ, HAYIRLI SONUÇ!
YAZMAK, DÜNYANIN EN MUTLULUK VEREN İŞİ