BİLMEK YETMİYOR
IBAN hesaplarıyla ilgili yeni düzenleme yolda
TÜRKİYE’NİN ÇELİK ZIRHI: CUMHUR İTTİFAKI...
Mezuniyet Törenleri ve İkiyüzlülüğümüz
Küçücük çocuklar neden yarı çıplak giyinmeye mecbur bırakılıyor?
TOPRAĞINI KAYBEDEN GELECEĞİNİ KAYBEDER
AŞÛRE GÜNÜ VE KANAYAN YARAMIZ KERBELA
Yardım Değil Destek!
“İYİ Kİ VARSINIZ“
2 ASIRLIK HATANIN BEDELİ KAYBOLAN GENÇLİK
Selçuklu Konferansları ve Ölümsüzleşen Mirası
Necmeddin Kübra Uluslararası Sempozyumu ve Ebu Reyhan Biruni Ürgenç Devlet Üniversitesi
EN İYİ ARKADAŞIM
Savaşın Yeni Yüzü: Ekran Başındaki Cepheler ve Simülasyonun Gücü
Kupayı Trabzonspor Kazanmadı Konyaspor Kaybetti.
Her şey için teşekkürler Konyaspor…
28 Şubat’ın Sivil Kahramanına Veda
SAHİBİNİ ARAYAN MADALYA
AKŞAM OLMAKTA
ÇOCUK VE HAYAT - Çocuklar neden içine kapanır?
Sarı Lacivert Kemer
Konya’ya Bahar Geldi
İnsana İyi Gelen Melodiler
6 ay ve 6 bin km şartına artık bireyseller de dahil oldu.
Aldıkları araçları ticari kazanç olarak satışa sunmaya başlayanlar denetlenecek Ticaret İş müdürlüklerimiz denetimlilerini artıracak ve cezai işleme tabi olanlara araç bedelinin yüzde 10 nu kadar cezalar gelecek
Daha önce yönetmelikte olan şahısların yıl içerisinde asaleten ve vekaleten alıp sattığı araç 3 den fazla oluşması
Bu kişilerinde artık denetime tabii olacaklarını gösteriyor
Yeni Ticaret Bakanımız Ömer Bolat ile otomotiv sektöründe yeni değişikliler başladı.
Bayiler artık gerçek kullanıcılara araç satacak
Bayiler istedikleri kişiye istedikleri fiyata araç satma olayı artık bitiyor.
Şahısların bayilerde araç sıralarına girip araçları bayilerden alıp akabinde internet ortamında araç satmaları haksız kazanç sağlamalarının önüne geçilmiş olacak.
Sektörü artık gerçek satıcılarının yetki belgesini almış vergi kaydı bulunan sabit mağazası olan bu işe emek harcayan gelirini sadece bu işten kazananların hakkını korumak gerekiyor du.
Ticaret Bakanımız sayın Ömer Bolat'a teşekkür ediyoruz.
Sektörümüzü ikinci meslek yan gelir olarak gören farklı meslek gruplarından memurundan tutun aklınıza kim geliyorsa hep söylüyorum ülkemizin nerdeyse yarısı oto galericilik yapıyor hale geldi.
Tabii bunun en büyük etkisi arz talep dengesizliği ile fiyatların kontrolsüz artışa ve birilerinin karaborsacılığa çevirmesine neden oluyor.
Pandemi öncesii ile bugüne baktığımızda araç fiyatları döviz kuru üzerinden güncelleniyor.
Pandemi öncesinde ki araç fiyatı bugünle kıyasladığımız da yüzde 700-800 lerde artış var
Ama dövize bakıyoruz yüzde 300 artışlar var bunun sebebi de arz talep dengesizliği.
Bayilere emin olun ki çok fazla araç geliyor önceki yıllara sıfır araç sayısı istatistikleri yansıdı belli.
Artık bu duruma daha fazla bir şekilde el atılması gerekiyordu.
İnsanların araç alması her geçen gün daha da zorlaşıyordu.
Artık 6 ay ve 6 bin km tüm herkesi ŞAHISLARI ŞİRKETLERİ GALERİCİ KIRALAMACI kim olursa olsun ticari amaçla araç alıp satamayacak
İlk tescil tarihinden itibaren 6 ay ve 6 bin km yi tamamlayacak
6 ay süre ile 24.01.2024 tarihine kadar uzatıldı.
İnşallah araç fiyatlarında yeni uygulama ile bir kısım fiyatların gerilemesini bekliyoruz
Plaka basım atölyesinde yeni dönem
TRAFİK SİGORTASINA YETKİ BELGESİ ESNAF ÇÖZÜMÜ
Araç satışında yetki belgeli esnafımız bu sistemden muaf olsun
Bugünlerde araçlarda kış lastiğinin önemi ve zamanı
ARTIK GÜVENLİK PAKETİ OLMAYAN ARAÇLAR OLMAYACAK
Güvenli Araç ödemesi Ertelendi
Güvenli Araç Ödemesi
Yaz lastiği zamanı geldi
KIŞ LASTİĞİ UYGULAMASI BAŞLADI CAN VE MAL GÜVENLİĞİMİZ İÇİN
İKİNCİ EL ARAÇLARDA FİYAT GEÇİŞİ