Konut arz sorunu çözülmeden kira enflasyonu zor düşer
AYMANAS ANILARI! (2)
Sezona Galibiyetle Başlamak
Önce İncir/Tin/Tatlı; Sonra Zeytin/Tuzlu (Tin/95/1)
Kommagene’nin Kalbi PERRE
Z KUŞAĞI MI DEDİNİZ? Z KUŞAĞI DEĞİL ZÜHT KUŞAĞI
“MİLLİ İSTİHBARAT AKADEMİSİ RAPORU” ÜZERİNE…
ÖZELLİKLE SON AYLARDAKİ HUTBELER; MÜKEMMEL
Muhaliflerin sevdiği rakip siyasetçi
ERİNMEDEN
TÜRKLERDEN ÇOK BATILILARIN İLGİ GÖSTERDİĞİ BİR MÜSLÜMAN TÜRK BİLGİNİ İBNİ SİNA
Yakan kim, kavrulan kim?
ÖTV Güncellemesi
Bakü’de Kurulan Tuzak
BASIN DİLİ
Sinan'ın ve kalfalarının, tasarımlarının sağlamlığını, yapının yansıtacağı estetiği dikkate alarak çok sağlam, aynı zamanda da hareli renkli ama çok sert taşları seçmekteki başarılarını alkışlıyoruz da o granit kütleleri, granit kadar sert taşları, kesen, biçen, biçimlendiren zenaatkârları çoğu zaman unutuyoruz. Osmanlı hassa mimarları, yapının genel mimari bütünlüğüyle uyumlu olmak, klasik taş süsleme formlarının değiştirmemek koşuluyla tac kapı, mihrap, minber, kürsü gibi öğelerin, en yalın dekoratif çalışmalara dahi elverişli olmayan sert taşlardan değil de senktraşların en kolay biçimde işledikleri mermerden olmasını tercih edilmiştir. Osmanlı mimarisini bu tercihe yönelten başlıca etken, daha önceki Bizans ve Selçuklu uygarlıklarının zaman sınavından geçmiş yapıtlar olmuştur.
75. YILLIK GAZETECİLİK İLGİM VE YENİ KONYA GAZETESİ
TÜRKİYE SELÇUKLULARI VE KONYA KİTABI
YILDIZ PORSELEN FABRİKASI (ÇİNİ FABRİKA-İ HÜMAYUNU)
YILDIZ ŞELALE
KONYA’DA MODELİSTLİK – STİLİSTLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI