Yıllık enflasyondaki düşüşe rağmen hayat pahalılığı neden azalmıyor?
YAĞMUR
KADERİ ÇİN’E TESLİM EDİLMİŞ UYGUR TÜRKLERİ
İSRAİL YANIYOR!
ÖLÜMSÜZLÜK ÖLÜMLE BAŞLAR
Seydişehir’de Gönül Ereni Anıldı
Kılıçarslan Meydanı’nda Kuşa Çevrilen Umutlar
DEPREMLER KARŞISINDA DURUŞUMUZ NASIL OLMALI?
Kendi eliyle küçülen muhalefet
E-MUHTIRA VE OSMANLI TOKADI
Galibiyete Ciddiyetsizlik Yakışmadı
Ya 3 T’li (Tespit-Tenkit-Teklif) Konuşun, Ya da Ebediyen Susun!
REZİLLİK DİZ BOYU
Mart Ayı Satış Rakamları Açıklandı!
Ramazan’da Sağlıklı Beslenme Önerileri
ÇUMRA KARKIN’DA TANDIR EKMEĞİNİN SICAK YOLCULUĞU
KIZILDERELİ KATLİAMI
Acı nedir bilir misiniz?
Hattat kaleminden çıkan ve şablonla taşa kopye edilen yazıları, estetiği, kıvraklığı ve imlasıyla taşa kazımak, kuşkusuz mezar taşına şekil vermekten daha zor bir sanattı. İlginç bir durum, kapalı türbelere gömülen Osmanlı padişahlarının ayrıca yazılı mezar taşları yoktur. Kabirlerinin üzerlerindeki ahşap sandukanın baş tarafına sarık ya da kavukları konmakla yetinilmiştir. Türbe içine gömülen hanedan mensupları, devlet ricali için de aynı durum söz konusudur.
Başlıklı ve tepelikli mezar taşları arasında en çok dikkati çeken formlar, sadrazam ve vezirlerin kallavi kavuklu, şeyhülislam, kazasker, nakibüleşraf, kadı ve müderrislerin "örf" denen sarıklı taşlardır. Diğer yüksek düzeydeki yöneticilerle din adamları içinse konumlarına göre "mücevveze", "Selimî", "paşalı", "kafesî destar", "kalafat", "katibî', "zerrin külah" vb. başlıklı baş taşı biçimleri öngörülmüştür.
75. YILLIK GAZETECİLİK İLGİM VE YENİ KONYA GAZETESİ
TÜRKİYE SELÇUKLULARI VE KONYA KİTABI
YILDIZ PORSELEN FABRİKASI (ÇİNİ FABRİKA-İ HÜMAYUNU)
YILDIZ ŞELALE
KONYA’DA MODELİSTLİK – STİLİSTLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI