Konut arz sorunu çözülmeden kira enflasyonu zor düşer
AYMANAS ANILARI! (2)
Sezona Galibiyetle Başlamak
Önce İncir/Tin/Tatlı; Sonra Zeytin/Tuzlu (Tin/95/1)
Kommagene’nin Kalbi PERRE
Z KUŞAĞI MI DEDİNİZ? Z KUŞAĞI DEĞİL ZÜHT KUŞAĞI
“MİLLİ İSTİHBARAT AKADEMİSİ RAPORU” ÜZERİNE…
ÖZELLİKLE SON AYLARDAKİ HUTBELER; MÜKEMMEL
Muhaliflerin sevdiği rakip siyasetçi
ERİNMEDEN
TÜRKLERDEN ÇOK BATILILARIN İLGİ GÖSTERDİĞİ BİR MÜSLÜMAN TÜRK BİLGİNİ İBNİ SİNA
Yakan kim, kavrulan kim?
ÖTV Güncellemesi
Bakü’de Kurulan Tuzak
BASIN DİLİ
Hattat kaleminden çıkan ve şablonla taşa kopye edilen yazıları, estetiği, kıvraklığı ve imlasıyla taşa kazımak, kuşkusuz mezar taşına şekil vermekten daha zor bir sanattı. İlginç bir durum, kapalı türbelere gömülen Osmanlı padişahlarının ayrıca yazılı mezar taşları yoktur. Kabirlerinin üzerlerindeki ahşap sandukanın baş tarafına sarık ya da kavukları konmakla yetinilmiştir. Türbe içine gömülen hanedan mensupları, devlet ricali için de aynı durum söz konusudur.
Başlıklı ve tepelikli mezar taşları arasında en çok dikkati çeken formlar, sadrazam ve vezirlerin kallavi kavuklu, şeyhülislam, kazasker, nakibüleşraf, kadı ve müderrislerin "örf" denen sarıklı taşlardır. Diğer yüksek düzeydeki yöneticilerle din adamları içinse konumlarına göre "mücevveze", "Selimî", "paşalı", "kafesî destar", "kalafat", "katibî', "zerrin külah" vb. başlıklı baş taşı biçimleri öngörülmüştür.
75. YILLIK GAZETECİLİK İLGİM VE YENİ KONYA GAZETESİ
TÜRKİYE SELÇUKLULARI VE KONYA KİTABI
YILDIZ PORSELEN FABRİKASI (ÇİNİ FABRİKA-İ HÜMAYUNU)
YILDIZ ŞELALE
KONYA’DA MODELİSTLİK – STİLİSTLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI