Vergiyi tavana yayamazsak krizlerden kurtulamayız
OLAYLARDAN DERS ÇIKARMAK
Doğa’dan Allah’a…
HASTALIK BİR NİMET MİDİR?
Köklerden Kopuş Kültürel yozlaşma
“Bedr’in Arslanları” kadar şanlı idiniz!!!
Yeni Bir Sayfa…
İletişim stratejisi
AZERBAYCAN GEZİSİ İZLENİMLERİ
SİYONİST İSRAİL’İN YIKILACAĞI GÜNLER YAKINDIR
Kazanmak İçin Mücadele Gerek
Musluktan Akan Yalanlar, Akmayan Sular
İNSAN BEYNİNİN İŞGAL EDİLMESİ
İKİ DEYİM
Kim ne derse desin İYİYİZ
Olmaklık Üzerine Bir Aynadan
iPhone 17 almayın, TOGG alın
Basit hatalar ağır fatura
TRAFİK SORUNUN ÇÖZÜMÜ İŞTE BURADA!
Efsanelerin Yemişi
Rakamlarla Otomobil Piyasası
Tarikat mensuplarının mezarlarında çok daha değişik başlık formları, örneğin Mevlevi dervişlerinin taşlarında "dal sikke", şeyhlerinkinde "destarlı sikke", Bektaşi şeyhlerinin başucu taşlarında "Hüseyni", "Edhemi" başlıklar dikkati çekerken inançları gereği her türlü tarikat giysi ve simgelerini reddeden Hamzavi, Melami tarikatleri mensuplarının mezarları "biser ü pa" (başsız ve ayaksız)'dır. II. Mahmud'un (1808-1839), din adamları dışında herkesin fes giymesini emretmesinin ardından, yontucular, mezar taşı başlıklarına da -ilmiye ve tarikat mensupları dışında- fes biçimi vermişlerdir.
Osmanlı mezarlık ve hazirelerinin, başlı başına birer taş eserler müzesi ve kent tarihinin en önemli arşivi olarak korumaya alınmaları gerekirken, maalesef böyle bir belediyecilik anlayışı olmadığından; son elli yıl zarfında sanat ve tarih değeri olan on binlerce mezar taşı sökülüp tahrip edilmiş, yerlerine modern mezarlar yapılmış; kabristanların ortasından caddeler geçirilmiştir.
Bir Türkistan sanatı olan ve 12. Yüzyıldan başlayarak Anadolu'da uygulanan alçi ve kireç işleri, Osmanlılar döneminde payitaht İstanbul'dan, Kahire'ye, Bağdat'a, Batı'da Bosna'ya kadar her tarafta ve saraydan köy evlerine, selatin camiler) den kahvehanelere değin her çeşit mekanda taş, kerpiç ve ahşap işçiliklerin tamamlayicisi olarak uygulanmıştır.
75. YILLIK GAZETECİLİK İLGİM VE YENİ KONYA GAZETESİ
TÜRKİYE SELÇUKLULARI VE KONYA KİTABI
YILDIZ PORSELEN FABRİKASI (ÇİNİ FABRİKA-İ HÜMAYUNU)
YILDIZ ŞELALE
KONYA’DA MODELİSTLİK – STİLİSTLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI