Yıllık enflasyondaki düşüşe rağmen hayat pahalılığı neden azalmıyor?
YAĞMUR
KADERİ ÇİN’E TESLİM EDİLMİŞ UYGUR TÜRKLERİ
İSRAİL YANIYOR!
ÖLÜMSÜZLÜK ÖLÜMLE BAŞLAR
Seydişehir’de Gönül Ereni Anıldı
Kılıçarslan Meydanı’nda Kuşa Çevrilen Umutlar
DEPREMLER KARŞISINDA DURUŞUMUZ NASIL OLMALI?
Kendi eliyle küçülen muhalefet
E-MUHTIRA VE OSMANLI TOKADI
Galibiyete Ciddiyetsizlik Yakışmadı
Ya 3 T’li (Tespit-Tenkit-Teklif) Konuşun, Ya da Ebediyen Susun!
REZİLLİK DİZ BOYU
Mart Ayı Satış Rakamları Açıklandı!
Ramazan’da Sağlıklı Beslenme Önerileri
ÇUMRA KARKIN’DA TANDIR EKMEĞİNİN SICAK YOLCULUĞU
KIZILDERELİ KATLİAMI
Acı nedir bilir misiniz?
Malakâri ve ustuka
Horasan veya çamur sıva üzerine çizilen desenlerin, alçı-tebeşir tozu harcının malakâri malasıyla sıvanmasından ortaya çıkan bu sanatın, Süleymaniye başta olmak üzere en büyük camilerde bile uygulanmış olması önemlidir.
Sanatlarını çok daha sabırla ve dikkatle sürdürmek durumunda olan ustuka ustaları ise özenle hazırladıkları harcı; "çökertme” ve "kabartma” olmak üzere iki teknikle kullanıyorlar; ayrıca yüzeyin hareli olması gerekiyorsa harca keten, hint, badem, ceviz yağı katıyorlar; cilâ ve perdah işlerinden sonra âdeta taş görünümü alan ustuka üzerine gerekiyorsa resimler de yapılıyordu.
Revzen bahsinde tekniği anlatılan kafa pencerelerinin dökümünde de gerekli katkıyı malakâri ve ustuka ustaları sağlamaktaydılar.
75. YILLIK GAZETECİLİK İLGİM VE YENİ KONYA GAZETESİ
TÜRKİYE SELÇUKLULARI VE KONYA KİTABI
YILDIZ PORSELEN FABRİKASI (ÇİNİ FABRİKA-İ HÜMAYUNU)
YILDIZ ŞELALE
KONYA’DA MODELİSTLİK – STİLİSTLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI