Konut arz sorunu çözülmeden kira enflasyonu zor düşer
AYMANAS ANILARI! (2)
Sezona Galibiyetle Başlamak
Önce İncir/Tin/Tatlı; Sonra Zeytin/Tuzlu (Tin/95/1)
Kommagene’nin Kalbi PERRE
Z KUŞAĞI MI DEDİNİZ? Z KUŞAĞI DEĞİL ZÜHT KUŞAĞI
“MİLLİ İSTİHBARAT AKADEMİSİ RAPORU” ÜZERİNE…
ÖZELLİKLE SON AYLARDAKİ HUTBELER; MÜKEMMEL
Muhaliflerin sevdiği rakip siyasetçi
ERİNMEDEN
TÜRKLERDEN ÇOK BATILILARIN İLGİ GÖSTERDİĞİ BİR MÜSLÜMAN TÜRK BİLGİNİ İBNİ SİNA
Yakan kim, kavrulan kim?
ÖTV Güncellemesi
Bakü’de Kurulan Tuzak
BASIN DİLİ
Malakâri ve ustuka
Horasan veya çamur sıva üzerine çizilen desenlerin, alçı-tebeşir tozu harcının malakâri malasıyla sıvanmasından ortaya çıkan bu sanatın, Süleymaniye başta olmak üzere en büyük camilerde bile uygulanmış olması önemlidir.
Sanatlarını çok daha sabırla ve dikkatle sürdürmek durumunda olan ustuka ustaları ise özenle hazırladıkları harcı; "çökertme” ve "kabartma” olmak üzere iki teknikle kullanıyorlar; ayrıca yüzeyin hareli olması gerekiyorsa harca keten, hint, badem, ceviz yağı katıyorlar; cilâ ve perdah işlerinden sonra âdeta taş görünümü alan ustuka üzerine gerekiyorsa resimler de yapılıyordu.
Revzen bahsinde tekniği anlatılan kafa pencerelerinin dökümünde de gerekli katkıyı malakâri ve ustuka ustaları sağlamaktaydılar.
75. YILLIK GAZETECİLİK İLGİM VE YENİ KONYA GAZETESİ
TÜRKİYE SELÇUKLULARI VE KONYA KİTABI
YILDIZ PORSELEN FABRİKASI (ÇİNİ FABRİKA-İ HÜMAYUNU)
YILDIZ ŞELALE
KONYA’DA MODELİSTLİK – STİLİSTLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI