Gençliğe Direniş Notları
İSRAİL-İRAN SAVAŞI, ÇIKARILACAK DERSLER VE ÖNERİLER
ASIL HİCRET; ALLAH’IN YASAKLARINI TERK EDEREK EMİRLERİNİ YAPMAKTIR
ATEŞ KES MUAMMASI!
Sınavları kaldırma gücümüz yok mu?
12 günlük savaş kime ne öğretti?
Netanyahu küresel ekonomiyi sabote eden intihar komandosuna dönüştü
NEHİR
“Babanın Gölgesi” İyi Bir şey mi?
BASIN DİLİ
Taşkuyu’nun Sırrı
İSRAİL İRAN ÇATIŞMASINA DAİR BİRKAÇ SÖZ
Nisan Ayı Satış Rakamları Açıklandı!
Oyun Kaliteli Galibiyet Güzel
REZİLLİK DİZ BOYU
Malakâri ve ustuka
Horasan veya çamur sıva üzerine çizilen desenlerin, alçı-tebeşir tozu harcının malakâri malasıyla sıvanmasından ortaya çıkan bu sanatın, Süleymaniye başta olmak üzere en büyük camilerde bile uygulanmış olması önemlidir.
Sanatlarını çok daha sabırla ve dikkatle sürdürmek durumunda olan ustuka ustaları ise özenle hazırladıkları harcı; "çökertme” ve "kabartma” olmak üzere iki teknikle kullanıyorlar; ayrıca yüzeyin hareli olması gerekiyorsa harca keten, hint, badem, ceviz yağı katıyorlar; cilâ ve perdah işlerinden sonra âdeta taş görünümü alan ustuka üzerine gerekiyorsa resimler de yapılıyordu.
Revzen bahsinde tekniği anlatılan kafa pencerelerinin dökümünde de gerekli katkıyı malakâri ve ustuka ustaları sağlamaktaydılar.
75. YILLIK GAZETECİLİK İLGİM VE YENİ KONYA GAZETESİ
TÜRKİYE SELÇUKLULARI VE KONYA KİTABI
YILDIZ PORSELEN FABRİKASI (ÇİNİ FABRİKA-İ HÜMAYUNU)
YILDIZ ŞELALE
KONYA’DA MODELİSTLİK – STİLİSTLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI
KONYA VE ANADOLU’DA ÇİNİ ve LÜLECİLİK SANATI