Münafıklık kötü müdür?
KALKINMA YOLU, PKK’NIN SONU
Meğer kuzuyu kurda emanet etmişiz…!
İSLÂM DİNİNDE ZORLAMA VAR MI, YOK MU?
Deprem, EYT ve Kuraklık Kaynaklı Maliyetler Bütçe Dengelerini Sarsıyor
KALİTE
HECE ŞİİRLERİ VE RUBAİLERİM
Dinin Geleceği
TÜRKİYE’NİN KRİPTO KİMLİKLİ BEYAZ TÜRKLERİ
Bambaşka bir Konya geliyor
Akran Zorbalığı Merhametin Kaybı ve Din Eğitiminin Kurtarıcı Gücü
Kendi nefsinde ara..!
Bırakmanın İnceliği
Milletin ekmeği ile oynamayın! Konya’da ekmek neden zamlandı?
Konyaspor’da Düşüş Alarmı, Sorunlar Derinleşiyor..
Samimiyet Zedeleyici Mağlubiyet
HASTALIK BİR NİMET MİDİR?
Musluktan Akan Yalanlar, Akmayan Sular
TRAFİK SORUNUN ÇÖZÜMÜ İŞTE BURADA!
Efsanelerin Yemişi
Rakamlarla Otomobil Piyasası
Her mahalleye bir İmam Hatip Okulu açılmasına şiddetle karşı çıkan insanların karşı çıkma nedenini anlayabiliyoruz.
İmam Hatipli nesil yetişmesine bazı kesimler elbette karşı çıkacaklar.
Kapılarına kilit vurulurken kılını kıpırdatmayanların, açılınca feryat etmesi kadar doğal bir şey olamaz.
Mahalle sakinlerinin çocuklarını bu mekteplere göndermek istemelerinin bir anlamı yok onlar için. Karşıyız diyorlar, alayına karşıyız!
Onlar karşı olunca bize düşen görev nedir?
Bıyığı olanların bıyık altından gülümsemesi!
Onlar kahkaha atıyordu 28 Şubat’ta ama bizler o kadar iğrenç olamayız, olmamalıyız! Müstehzi bir gülümseme yeter onlara!
Sadece gülümsemekle yetinecek halimiz yok.
Her mahalleye bir okul açıyorsak, içini doldurmamız lazım. İçini doldurmadan yapılan her iş elimizde patlıyor çünkü.
Her şeyden önce insanların çocuklarını bu okullara gönderme gayesinin iyi anlaşılması gerekiyor.
Siyasilerden tutun da yerel yöneticiler, veliler, Milli Eğitim çalışanları, okul yöneticileri ve ben İmam Hatip ruhunu ayağa kaldırma taraftarıyım diyen herkes, elini taşın altına koymalı.
Neler yapılabilir İmam Hatip ruhunu yeniden ayağa kaldırmak için?
Velilere ve öğrencilere düzenli ve belli bir disipline uyularak seminerler verilebilir.
Ülkemizin önde gelen İmam Hatiplilerinden konferans talebinde bulunulabilir.
Okulların her türlü ihtiyaçlarının temini için yardımsever işadamlarından destek alınabilir.
Bütçesini Kültür Bakanlığının üstleneceği bir İmam Hatip filmi çekilebilir.
Okul yöneticilerine ve okullarda görev yapan özellikle Din Dersi öğretmenlerine rutin seminerler verilebilir.
Her yıl geniş kapsamlı geleneksel ödül töreni yapılıp, ülkemizin her alanda görev yapan İmam Hatiplilerine yılın, spor adamı, devlet adamı, basın mensubu, bürokratı, belediye başkanı vs. ödülleri verilebilir.
Her öğrencinin ve öğretmenin mutlaka ulaşabileceği bir “İmam Hatip Dergisi” çıkarılabilir.
Dünyayı ve ülkemizi tanıma adına, başarılı öğrencilerimizden oluşan kafilelerle, yurt içi ve yurt dışı kültür gezileri düzenlenebilir.
Tüm bunları, kırmadan, dökmeden, azami gayret göstererek, uygulanabilirliğine bakılarak, nitelikli bir şekilde yapmalı, paldır küldür ben yaptım oldu mantığı ile hareket etmemeliyiz.
İnsanları motive ederek, bu uğurda terleyenleri onure ederek, geçmişin görkemini geleceğe taşımalıyız.
Madem İmam Hatip ruhu diyoruz. İmam Hatip ruhuyla yoğrulmuş insanlarla birlikte hareket edip, o ruhu yeni nesillere aktarabilmeliyiz.
Biz elimizden geleni yapalım, gayret bizden, muvaffakiyet Allah’tan…
İmam Hatip Okulları açılırken feryat edip çirkefleşenlere ne diyor Üstad Arif Nihat?
Bırak bozuk saatler, yalan yanlış işlesin
Çelebiler çekilip haremlerde kışlasın
Yürü arslanım, Fetih hazırlığı başlasın…
Münafıklık kötü müdür?
Her iki taraf da adaletten şikayetçi
Anlaşma sürecine olumlu katkı vermek
İletişim stratejisi
Ülkenin bağımsızlığını idrak edemeyenler
Hem şeftali hem motor üretmek (Teknofest günlüğü)
Zehirli gelecek gelmesin
Haklıymış gibi tartışmaya çekenler
Görgüsüzlüğün göstergeleri
Laik hutbe verelim