ABD Başkanı Trump Kripto Paralarla ilgili Manipülasyon mu yapıyor?
DÜNYAYI YÖNETEN KÜRESEL ÇETELER
RUBAİ ÇALIŞMALARIM
Modern Çağın Tuzakları
Konya’da bir yalanın hazin hikayesi! Çamur at izi kalır Yalan yaz bilmeyen inanır
Dil Giderse Hafıza Susar…
YASAL KUMAR (!), YASA DIŞI KUMAR.
Modern ihtiyar heyetleri: Sosyal medya ve ilişki danışmanları
DÜNYA İMTİHAN YERİ
Samsunspor ders verdi, Konyaspor izledi…
SANDWİCH -EKMEK ARASI
Ağaların Arasında Bir Maraba
Acıya/Musibete Ağlamanın Etkisi
BİR KİTAP FUARININ ARDINDAN
Meğer kuzuyu kurda emanet etmişiz…!
Bırakmanın İnceliği
Milletin ekmeği ile oynamayın! Konya’da ekmek neden zamlandı?
Musluktan Akan Yalanlar, Akmayan Sular
TRAFİK SORUNUN ÇÖZÜMÜ İŞTE BURADA!
Efsanelerin Yemişi
Rakamlarla Otomobil Piyasası
Bazı ülkeler vardır Amerika gibi, dünyayı barındırır içinde, her kültürden insanın olduğu.
Bazı şehirler vardır, özüdür o ülkenin.
Şehirlerin büyük olması, gelişmiş olması anlamına geldiği halde, Konya gibi bir şehrin, büyük olmasının yanında gelişmiş bir şehir olduğu herkes tarafından bilinen bir gerçektir.
Kültürüyle, teknolojisiyle, sanayisiyle, tarım ve genç insan gücüyle, Konya Türkiye’yi yansıtır. Hem de iyi yansıtır.
Ülkemizin her bölgesinden insanları barındırmakla kalmayıp, Türkiye ve dünyadan turist çekme özelliğine de sahip olması hasebiyle, gelen insanların mutlaka bir şeyler bıraktığı, dönen insanların da mutlaka bir şeyler alıp gittiği şehirdir Konya!
Bu şehrin bu kadar önemli olmasını ve insanların hafızalarında güçlü bir şekilde yer etmesini, kendi iç dinamikleri dışında diğer tanıtma araçlarına da borçludur.
Bu araçlardan en önemlisi, Konya’yı tüm dünyada izlenilebilir hale getiren KONTV’dir. Ülkemizin ilk yerel televizyonu olması da ayrıca dikkat edilmesi gereken bir noktadır.
Görsel medya dışında, Konya gibi bir şehrin özeti, geçmişi, hafızası diyebileceğimiz en eski gazetelerden olan Yeni Konya gazetesi de yazılı basın olarak dimdik ayaktadır.
Artık geçerliliğini yitirmiş bir önyargı vardı ülkemizde, tiraj bakımından çok satan her gazete önemliydi. Öyle ki, gazeteler daha çok satmak için tabak-çanak bile vermeye başlamışlar hatta bazıları daha da ileri gidip benzin istasyonlarında bedava gazete dağıtmışlardı, çok satılıyor denilsin diye.
Artık günümüzde bu önyargı yıkılalı çok oldu. Şimdi gazetenin içeriği, topluma verdiği mesaj, halkın sorunlarını dile getirmedeki başarısı, ülkeyi ve bir şehri yönetenlere gösterdiği yol önemli hale geldi.
Bir şehri veya ülkeyi yönetenler sabah işe koyulurken, ellerine ilk hangi gazeteyi alıyorlarsa, halkın kanaat önderleri hangi gazeteyi okuyorlarsa, üniversitelere ve diğer eğitim kurumlarına hangi gazete giriyorsa en çok, o gazete o şehrin adının duyulmasında en etkili gazetedir.
Yeni Konya gazetesi de, Konya gibi çok önemli bir şehrin hafızasıdır. Konya hakkında geçmişten günümüze kadar bilgi edinmek isteyen insanlar bu gazetenin arşivine göz atarlarsa, şehirde meydana gelen, her türlü olay hakkında fikir edinebilirler. Bu da bir gazete için ciddi bir niteliktir.
Gündem belirleme konusunda, hemen herkesin üzerinde ittifak ettiği gazete olma yolunda ilerleyen ve 1949 yılından beri bunu başarı ile yürüten gazetemizi kuruluş yıldönümü vesilesiyle can-ı gönülden kutluyorum.
Hep birlikte nice mutlu yıllara…
Modern ihtiyar heyetleri: Sosyal medya ve ilişki danışmanları
Münafıklık kötü müdür?
Her iki taraf da adaletten şikayetçi
Anlaşma sürecine olumlu katkı vermek
İletişim stratejisi
Ülkenin bağımsızlığını idrak edemeyenler
Hem şeftali hem motor üretmek (Teknofest günlüğü)
Zehirli gelecek gelmesin
Haklıymış gibi tartışmaya çekenler
Görgüsüzlüğün göstergeleri